(O) Yksi söker nytt hem
Födelsedatum: 19/9-2013
Färg, teckning o hårlag: black striped roan, slät.
kön: hona
kullstorlek vid födsel o vid avvänjning: okänt
Syftet med omplaceringen: Då jag och Yksi inte alls klickar med varandra hur mycket vi än försökt så har jag bestämt mig för att låta henne flytta till nån där ute som har den tiden hon behöver. Har även fullt upp med att hitta nånstans att bo pga olika själ, så har inte möjlighet att ge henne det hon behöver heller just nu. Hon har även börjat behandla minstingen i flocken illa, låter henne aldrig vara ifred och kan ge bit och klösmärken till henne. Så detta är lite akut också då jag inte törs ha henne i flocken just nu och har inte möjlighet att bära med mig två burar dit jag ska. Hon behöver hamna i en stabil flock med råttor som är vana med lite osäkra nykomlingar osv. Vid intresse så berättar jag även mer om henne.
(kan tillägga att hon endast har ett öga så ni vet det redan nu)
Far: okäntMor: okänt Uppfödare: Forslunda gymnasiet
Pris: 100:-
Ort där råttan/råttorna finns: Umeå
telnr, epost och alternativa kontaktsät: 0722052295 , Melissahalonen@live.se , fb: Melissa Halonen
vad är planen för henne ? att hon ska bli ensamråtta eller att nån annan ska försöka föra in henne i en flock? framkom som inte i texten
det står i texten '' Hon behöver hamna i en stabil flock med råttor som är vana med lite osäkra nykomlingar osv'' med det menar jag då att hon ska kunna få hamna i en stabilare flock med att börja med. Om det absolut inte bli bättre kanske hon tillslut får bli ensamråtta. Men vill att hon ska försöka få en ny flock med att börja med.
Ah förlåt >_< skyller på jag är trött! haha :)
haha lungt 😉