Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 410 ggr
Zakaraa
0

Sökes: Hjul till Furet Tower

Jag letar efter 4st (komplett med skruvar) hjul till en Furet Tower alternativt en hemsida som säljer reservdelarna.

Har köpt en begagnad FT som tyvärr saknade hjulen och de är en viktig del så jag behöver få tag på några så snart som möjligt. Just nu står buren på en filt så jag enklare ska kunna flytta buren utan att förstöra golvet :P

Är det någon som kanske slängt sin bur men har hjulen kvar eller vet ni någon hemsida som säljer just hjulen?
Eller kanske ett företag som säljer likvärdiga hjul som passar? (ni behöver inte tipsa om företag om ni inte Vet att hjulen passar)

Tack :)

Jag har kontaktat Zooplus ifall de kan ta hem reservdelar men väntar på svar och hoppas på att det kanske finns begagnat till en billig peng istället!

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

JoySurrender
0

Följer tråden då jag också behöver reservhjul.

If you fight love, you're always a loser

Glamråttan

Apootie
0

Googlade lite och hittade detta: http://www.petcentreonline.co.uk/ecommerce/scripts/prodView~idproduct~1702.htm

Men vet inte hur pålitlig sidan är

Zakaraa
2

Kan hända att vi hittat på Chlas Olsson, dock stod det inte plattyta på hemsidan så ska bege mig dit när de har normalöppet igen :)

Men till #1, skruvarna är 11mm långa (tjockleken har jag inte tyvärr) och plattan är 30x30mm om du skulle hitta själv :) (ifall du inte har möjlighet att möta själv så har du mått i alla fall :P)

#2 tack för länken, verkar inte fungera exakt nu när jag försöker gå ut då det bara står och laddar men ska kolla lite senare igen. Men i alla fall tack :)

Zakaraa
0

Zooplus tar inte hem och säljer reservdelar
Får se om snälla mor min hinner svänga in på Chlas idag på väg till min bror :P