Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 725 ggr
Kiyona
0

(Säljes) 2 råttburar. 21/12

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu i december har jag två råttburar till salu. Dem är båda tillräckligt stora att använda till råttor utan att oroa sig för platsbrist. Dock rekommenderar jag att ni alltid låter era råttor aktiveras dagligen.

Det är en imac 100 mid blå med måtten 100x54x71cm och en imac 80 mid röd med måtten 80x48x63cm.

http://www.pwss.se/product.php?productid=9602&cat=

1686&page=1 .http://www.pwss.se/product.php?productid=9603&cat=1686&page=1.

Nypris på den större buren ligger på 1225kr. Den är i fint skick dock med lite gnag på hyllplanen. I övrigt i mycket fint skick och hoppas att få iallafall 750kr för den.
Priset är diskuterbart vid snabb affär.

Nypris på den mindre buren ligger på 925kr. Då den är helt ny och endast använd som extra bur vid introduceringar m.m och tycker ändå att jag skall kunna få 700kr för denna också. Priset är diskuterbart vid snabb affär

Båda burarna är ihopfällbara och är lätta att transportera. Mndre lätta att bygga ihop men detta visar jag hur man gör eller bifogar bruksanvisning på detta.

Burarna och tillbehören kommer att saneras med virkonS innan köp och finns tillgängliga för avhämtning på sörse i Varberg, Halland.

Vid snabb affär kan du få båda burarna till ett förmånligt pris 1200kr inkls transportbur, skålar och funhouse att häng i buren.

Bur 1, blå 100 mid : 750kr
Bur 2, röd 80 mid : 700kr

Priset är diskuterbart.

Vid intresse eller har några frågor kan du alltid höra av dig till mig på telefonnummer 0723051616 eller via mail Snowfall@mindless.com

Mvh//Andrea

Snöfall - Caught between what happened and what could never be

Gilla Snöfalls Djuringar på facebook!.

**Snöfalls Lejonhuvade Dvärgvädurar har upphört förtillfället men återkommer efter att alla studier är klara och körkort är fixat! **

**Mvh//Andrea **

Kiyona
0

Har kvar den mindre buren, den röda imac 80 mid. Som passar till introduceringar, extra bur eller som bur att ha som huvudbur till ett mindre antal råttor.

Då jag använt den som extra bur är den på sin höjd använd cirka 2-3 veckor sammanlagt.Så den har mestadels stått tom och är i princip som när jag köpte den.

Pris information:

*Nypriset: 925kr

*Sänker mitt pris till: 400kr

Priset är självklart disskuterbart.

Billigare vid snabb affär!

Buren finns att hämta på sörse i Varberg, Halland.

Frakt?

Då buren går att montera ner kan jag kolla upp fraktkostnader om avhämtning ej är möjligt. Med lite tur går säkert andra frakt metoder att ordna. Goda möjligheter att fixa buren till göteborg/kungälv via vänner och familj.

Frågor och undringar?

Så är det bara att höra av sig. Via telefon/sms är säkraste sättet. Men mailen funkar den med.

Hoppas vi hörs!

Kontakt:

Mobil: 0723051616

Hemtelefon: 0340-204180

Mail: Snowfall@mindless.com

mvh//Andrea

Snöfall - Caught between what happened and what could never be

Gilla Snöfalls Djuringar på facebook!.

**Snöfalls Lejonhuvade Dvärgvädurar har upphört förtillfället men återkommer efter att alla studier är klara och körkort är fixat! **

**Mvh//Andrea **