OT en liten hälsning
Man kan ge de lite banan, eller frukt bara. 😃 Eller så brukar våra små råttor få lite popcorn när man kollar på film eller liknande! 🤐
#1 ja popcorn är verkligen poppis här också ;) och fullkorns flingor! Knaprar dödsskönt :D
mina älskar solrosfrön! frukt är också poppis ^^
annars brukar dom på fredag el. lördag då vi äter godare mat få av den även dom (får alltid våran mat, men godare på fre o lör), tex rå fläskfilé ^^
Ibland, dock väldigt sällan kan dom få ''människogotta'', typ smaka på en bit chips var, en liten dutt baconot var osv :)
#3 ojdå! Trodde mina var nog bortskämda;) underbart att se hur lyckliga dom blir när dom får en köttbulle eller liknande:)
mina är alldeles för bortskämda, ett under att dom inte är feta!
men kan kanske bero på att jag skämt bort dom med en egen rasthage o att dom springer som jag vet inte vad haha ^^
jaa, dom blir farligt glada, för man vill ju bara ge mer o mer, men man vill inte göra dom feta ^^
Har du provat att låta dom äta från tex en banan du äter? dom sliter o drar i den som om det gällde livet :3
Du får gärna skicka bild på rasthagen:) mina har dock hela lägenheten till sitt förfogande så dom håller sig slanka dom med! Inte en banan men morötter är lika populära! Rolig dragkamp:D
http://rattor.ifokus.se/discussions/52fbde698e0e740f770035a8-rasthage?participating-3
Bläddra ner till sista kommentaren så finns det bild :)
haha ja! :D