akut omplasering gävleborg
Jag behöver ett nytt hem till min ena lilla råtta eftersom min äldre råtta har fått flera stora tumörer och börjar få problem attgå ordentligt..jag Vill att hon ska få somna in innan hon blir sämmre men vill inte att min lilla ska behöva vara ensam Jag kan åka och möta upp eller lämna henne om det inte finnsnån i närheten som kan ta hand om henne. Jag har två burar som jag satt ihop till en större men kan användar isär också som skickas med Polly som hon heter är lite blyg med samtidigt väldigt nyfiken hon har funkat bra med de råttor hon bott ihop med Namn polly födelsedatum vet ej exakt men är ca 4-5 månader färg, teckning o hårlag striped roan kön hona kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v) vet ej faderns namn, födelsedatum, vikt vet ej moderns namn, födelsedatum, vikt vet ej syfte med parningen el om det är omplacering, anledning omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc Läs ovan pris 0kr ort där råttan/råttorna finns sandviken telnr 076-2668999 epost anna_stekpanna_@hotmail.com
Hade ni inte bott så långt bort kunde hon flyttat in till mina tjejer :) Hoppas hon hittar ett bra hem. Om ni inte har vägarna förbi märsta.
Jag skulle kanske kunna ta henne, vart har du fått henne ifrån? Gnager hon på buren?
Hon kommer från arken zoo i valbo
Hon gnager inte på buren :-)