Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 492 ggr
Zakaraa
6

(s) Bebishane

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
  • Namn: Zakaraa's Gunpowder

• Födelsedatum: 31 Januari 2014

• Variant: Agouti, slät, dumbobärare

• Kön: Hane

• Kullstorlek: 11 födda, 11 överlevande 

• Pappa: Filipe ZeSvahu, s/rbl, 2 år vid parning, (500g+)

• Mamma: Wamrats Saphira, ag eubk du, 8 mån vid parning (368g)

• Syfte med parningen: Ren temperamentsparning, mamma Saphira är en otroligt speciell individ som charmar allt och alla. Alla hennes syskon har visat goda egenskaper. Valde Filipe delvis pga hans fina ålder och hälsa men även pga hans fina personlighet. Han troddes vara dumbobärare så jag hade hoppats på dumbos men det visade sig att han inte bar på genen.

• Personlighet: Gun vill gärna komma till ett hem där det finns minst en stabil äldre gubbe som kan fostra honom så han når sina fulla potential. Han är en mycket lekfull krabat och skulle därför älska en lekkamrat som älskar att brottas lika mycket som han!
    Han söker dig som kan överösa honom med massa kärlek och bus men som har tid för att han kan vara lite blyg med nya personer och områden.

• Pris: 250kr

• Kontaktsätt: PM på Facebook

Jag har krav på dig som är intresserad att du ska komma på besök. Han flyttar inte om du inte varit här, jag håller hårt i det kravet så du är medveten om det när du hör av dig!

Är du intresserad så skicka ett PM antingen här på RiF eller via Facebook (länk ovan) och berätta mer om dig själv, dina råttor, hantering osv. Allt är av intresse, ju mer du berättar desto bättre!

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Namida
4

Jag har två bröder till Gunpowder hemma hos mig och dem är helt underbara! 😊

Dem är mycket nyfikna, lekfulla och väldigt keliga av sig och uppskattar mysstunder. :)

fuzzie
4

Och jag har 2 av hans systrar hos mig och även dem är helt underbara! hehe 😃 

Dom är både keliga, nyfikna, busar gärna med en, gillar att upptäcka, jaa helt enkelt underbart mysiga! ❤️

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^