Hjälp mig
Jag har 3 st råttor vid namn stig,Elvis och rufus. Rufus är 1 år yngre och det är nu nyligen han ska bli alfahane. Han har börjat med att springa efter dem andra och sedan hoppat på dem bak ifrån och dem andra tycker inte alls om honom när han gör så men övrigt så gillar dem varann. Elvis är en av råttorna och han är 1 och ett halvt år och han är en skygg liten kille, han är precis som Nasse i nalle puh. Elvis tycker att det är läskigt när rufus kommer på hoppande så Elvis försöka ta skydd via mig.. Blir galen på rufus. Stackars Elvis han får alltid all skit för Elvis bror var likadan när dem var små men nu är dem bästisar. Hur länge brukar dem hålla på så här är min fråga? Tills dem gjort upp om vem som bestämmer.
Stig Elvis Rufus Långsvansar <3
Mina håller också på sådär så jag tassar här :)
hell is empty. All the demons are here
Putt
Stig Elvis Rufus Långsvansar <3
Jag hade lite bråk ett tag bland mina honor när en av honorna skulle etablera sig som ledare i flocken. De höll på i ett par veckor. - Var en råtta som vägrade ge sig/ underkasta sig. Nu är alla supergulliga mot varandra. Ge det tid. Är den dominanta råttan för taskig så säg ifrån. Utnyttja att råttorna lyssnar på dig. Nu om min dominanta råtta bråkar för mycket eller gör något jag inte vill, typ tuggar på en sladd, så säger jag till, så slutar hon. Hon brukar ge mig en lång sårad blick, sedan slutar hon. :P