vetrinär stockholm
Hej, jag gissar att en av mina tjejer har mycro och behöver ta henne till vet, vad finns? Vilka är bra? Vilka är billiga?
Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!
roslagstull är bra men kosta dom kostar som dom andra i stort sett .
ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på min hemsida www.nogg.se/spiiidis1
Den bästa veterinären enligt mig är är Roslagstulls Djurklinik. Sedan har du en djurklinik i Bagarmossen. Men de vet jag inte hur de är. Jag använder mig av den förstnämnda till mina fåglar.
Priset beror på om djuret/djuren är försäkrade och vad som ska göras.
Med mycro, vad menar du då?
3 mycroplasma skulle jag gissa
edit 5 jo jag menade de :p
aaaaaaaaaaaangelina
Mycoplasma. Okej.
Roslagstull djurklinik är väl bäst skulle jag säga :) Dock kostar det ganska mycket där, 670 kr för ett besök och då ingår inte medicin. Bagarmossen djurklinik är väl sådär, har varit där en gån och det gick väl sådär.
🐶 Djur är det bästa som finns 🐱
ok…
Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!
Roslagstull och Mälarkliniken är nog bäst på råttor.
I have no sympathy for people without empathy
För myco skulle jag ta till Ahlbergs veterinärpraktik,
08- 720 06 55, Magnus Ladulåsgatan 29
Om det gäller andra saker där ingrepp behövs går jag tiil Mälarens smådjursklinik och Marianne Thornwall, Hon fanns på Roslagstull innan.
Ganaka dyrt o lite knöligt att ta sig till men absolut värt det då hon är jättebra.
Juste, det heter mälarens smådjursklinik och inte mälarkliniken som jag alltid säger. Kommer nog aldrig lära mig =)
I have no sympathy for people without empathy