[OBS] Tonåring sökes till Intervju!
Till medlemstidningen Djurens Värld sökes en seriös och duktig råttägare i tonåren för intervju.
Djurens Värld ges ut av Svenska Djurskyddsföreningen. Det är nästa nr det ska vara fokus på tamråttan och det numret skall komma ut i början på april (liite bråttom).
Kontakta mig för att få telefonnr till personen som skall kontaktas.
Vad häftigt :D
Av ren nyfikenhet, varför ska det just vara en Tonåring?
Höhö av rubriken trodde jag du sökte en rått-tonåring 😂
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
#2 Jadu… hur tusan blev det så… Jo, det är önskvärt med ung råttägare. Jag ville dock inte påskina att råttor är barndjur så jag påverkade nog lite och så tyckte hon som ringde mig att tonåring går jättebra.
Rubriken blev kanske fel… lol… jag är för spontan ibland… och jag vill ju ha uppmärksamhet med detta, det var/är lite akut. Tror de försökt på annat håll att få tag i ung råttägare men inte lyckats.
#3 Ah okej då är jag med. Ja tyvärr är man ju inte tonåring längre sedan några år, haha :P
Det går inte lägga till ett litet "Brådskande" eller "Akut" i rubriken då så det får lite fart? :)
Jag fixade till rubriken lite, nu kanske fler lockas?
Åh, någon har ändrat i rubriken… hihi😃
#5 aw tack ❤️
Så lite ^^ ska lägga mig igen nu, tror min feber har börjat gå upp igen - lycka till! ( hoppas nån nappar härifrån för jag tror det skulle vara coolt för oss alla )
Det beror väl lite på vad man menar med tonåring, hur går intervjun till osv? Jag fyller 18 nästa vecka, så jag räknas väl fortfarande som tonåring, men ni kanske söker ännu yngre? 🙂
#8 Tonåring = från Treton till Nitton. Finns ingen annan mening på vad Tonår betyder, däremot är Ungdom ett sådant ord där man kan ha skilda meningar :)
#9 Jo jag tänkte det… Men var inte helt säker vad som menades här 😃
Jag skulle kunna ställa upp! dock har jag svårt att prata i telefon… Hade endast kunna göra det över mail tyvärr 😟
/ Kigon, medarbetare på djurpyssel ifokus.
Jag vet inte hur intervjun går till. Jag antar att den sker via telefon.
Jag är också tillgänglig, 18 snart 19 :D
Where you invest your love
you invest your life
Jag finns också, är 19år :)
http://sunflake.weebly.com
Hälsningar Erica och råttorna :)
om ni är intresserade är det nog bäst att PMa grodan, då det generellt inte är så bra att skriva nummer osv öppet på forum ( tycker iafl jag )
Jag tror att tonåringen är funnen. Inte helt säker, för jag har inte skött korrespondensen så bra på internet de senaste dagarna
jag kan också, 16
Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!
Hittat någon än?
jag är fjorton men har inte kvar råttor längre så det gills väl inte:)
Jag är 17 och råttnörd :3
-Sara, och alla mina små långsvansade kräk<3
TAck för erat intresse här i tråden.
Tonåringen är hittad och artikeln är klar. Så tråden kan låsas