nämen å va fina de var ihop! <3
Älskar mina stora små vänner..
Fin bild!

Molntuss.. ^^, Haha kommer norpa tillbaka honom en dag.. ;P

hehe aw de vart så söta :) fast molntuss brydde sig inte så mycket om kaninen, medans kaninen följde efter honom och sniffade massvis:P
#3 inte norpa min söti :/

Va söta. :) Jag hade min systers kanin lös i mitt rum för ett tag sedan. Hon satte sig utanför råttburen och Maserati stack ut tassen och tog tag i kaninens päls och drog loss en tuss. Haha. :D

#5 Nae vicken buse . haha ;P

#5 jag vill inte ens veta vad som händer om lille ninen närmar sig cheetahs bur! :S

Oj! kan råtta och kanin vara tillsammans? :O Det visste jag inte :P Sött var det i alla fall
Jag rekommenderar att man håller dem särade, då de kan smitta varandra med div bakterier och det är ju lite onödigt…
mickan…har inte typ nalle eller snobben eller amy vart me tinglan????
// Stephanie och hårbollarna 

Nee, eller jo. Men Nalle skulle hugga efter henne.. och dom andra två var rädda för henne 

#9 Så en hund bör inte träffa en fågel och en katt ska inte träffa en iller etc? Kanske rentutan onödigt att djur av olika slag träffas överhuvud taget?:S
#8 hehe de fick bara träffa varandra lite sådär i 5 minuter:)
hej.. själv haft råttor och kanin tillsamans. mest för att råttorna hela tiden rymde in till kaninen och et gick jätte bra.
sitter just nu och läser lite om det kommit nya regler för hållning utav nått av mina djur.
hittade tyvärr denna som ger svar på frågan om kanin+råtta
2§ Olika arter av gnagare,ormar,ödlor lr sköldpaddor ska hållas åtskilda. Mycket närbesläcktade av ormar, ödlor eller sköldpaddor får dock hållas tillsamans. Kaniner får inte hållas tillsamans med gnagare, med undantag för marsvin.
det är vad som står i l 80 lagen som sattes 2005. hittar inget som tyder på ändring i det fallet.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

#13 Men de kan väl få träffa varandra? o.O
ÅH Vilken jättefin bild:)

#15 tack!:D
#13 det där innebär ju bara att de inte får bo ihop…

#17 yay då får de umgås lite utanför buren om de vill wooho :D