Mina fina töser!
Yepp, då var det dags att "presentera" mina fruktansvärt fina töser från Zakaraa! 😃
Dessa två flickor är hur mysiga som helst och springer gärna runt och upptäcker utanför buren, men kommer snabbt tillbax till mig och kryper under tröjan och börjar busa med varandra.
Jag tycker att introduceringen mellan dom och Jackie gick jättebra och det har inte varit mer än att Jackie sa ifrån en enda gång till Nellie. Och efter det så har dom hållit ihop alla tre och ligger och sover i en hög i deras sputnik just nu hehe 👍
Här nedan kommer bilderna på dom. Först ut är Zakaraa's Nepali som hädanefter kommer kallas för Nellie. Hon är en siames. 😍
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^
Nästa på tur är Zakaraa's Yunnan och hon kommer hädanefter att kallas för Vera. Hon är silverblack. 😍
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Även Jackie ville vara med på bild, men resultatet blev kanske mindre lyckat eheh 😉 Hon är en silverblack. 😍
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Fina tjejerna ❤️ Och vilket perfekt namn till Nellie! 😍
Vera är silver Black :)
Hehe va söt kusin Jackie är :D Det visar ju verkligen personligheten på denna kusintrio! Social och nyfiken till tusen ;)
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
#3 Jaa, dom är verkligen jätte fina! Hehe, vad kul att du tyckte om hennes namn! 😃 Jaa, jag hade för mig att du sa det när vi hämtade dom men blev lite osäker, men jag ändrade det i hennes bild nu så det blev rätt hehe 🙂
Haha, aa alla är verkligen jätte nyfikna men samtidigt så himla snälla! Och Nellie slickar på mig hela tiden haha 😛 Det är så gulligt när Nellie och Vera hänger på Jackie när hon springer runt och sådär, men dom vågar inte riktigt följa med på hennes äventyr när hon klättrar ner på golvet eller knatar över till min soffa. Så då återvänder dom till mig och min tröja. 😍
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Haha va sött, tjejerna har varit lite försiktigare än pojkarna men de kommer snart springa runt överallt ;)
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning