Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 195 ggr
Zandra---83
0

Någon som tänkt ta Swebuss?

Jag vill bara meddela för de som i fortsättningen funderar på att ta Swebuss någonstans med sina djur kan glömma det,så i natt när jag tittade efter bra bussar för att kunna hämta en katt i Sthlm att de från den 27 aug kommer införa djurförbud på alla bussar.Detta plötsliga beslut har redan orsakat en del problem främst för mej nu när jag ej vet hur jag kan ta mej efter att ha hämtat katten och sen för min syster aom alltid tar dom när hon ska hem efter hon jobbat i Norge på vardagarna oh hon har en katt son får flytta med henne hit till Sverige och sen Norge när hon jobbar.

Men ville bara att ni som inte visste om det skulle få veta hur det ligger till med Swebuss.De har varit superbra med sina låga priser,men nu är de mindre bra efter detta.

Mymlan
0

Då får man börja ta tåget istället :-(

Undrar hur det blir för Sandviks borna där deras lokalbuss är Swebuss.. Beror detta förbud endast pga allergikerna eller är det annat som spelar in? Är det förbud även om en blind med ledarhund ska åka med?

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Zandra---83
0

# 1 Och tåg är svindyrt.Nu vet jag ej hur det ser ut där,men det skulle ej förvåna mej om det snart kommer på alla swebussar,men framför allt gäller det swebuss express.Nej arbetandehundar är godkänt (visst det är ju bra,men tyvärr så är det inte i det allergin sitter utan i djuret,så det borde vara förbjudet med dom också,men så är det ej).Det är alltså pga att allergi är så vanligt som de inför förbudet.

Mymlan
0

Då skaffar jag sådant de har på blind hundar säger jag tränar min Lhasa Apso till blind hund så min mor kan komma ut *hon är blind men vill ej ha hund* Skulle se ut Lhasa till ledarhund *S*

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Zandra---83
0

Ja tror du inte jag funderade på det också(att skaffa till katt :) )när jag nu vill titta på en katt i sthlm,jag måste räkna med att jag vill ha katten,men nu är frågan hur jag får med mej henne hem när tåg ligger på 200-300 (jag har iaf tur att gå som ungdom än så länge).