Hängmatta säljes
Hej ni på råttor i fokus!
Jag har en hängmatta som jag inte behöver. Istället för att den nu ska ligga och damma så kanske det finns någon annan som vill ha den?
Själva mattan är ca 40cm lång och 25cm bred. Helt oanvänd. I gott skick med mjukt tyg. Går att ställa in om man vill ha den liten och knubbig eller lång och rak.
Den skickas.
Pris: 50kr + frakt.
Medarbetare på akvariefisk ifokus
Vilken häftig!
Hade inte mina tanter gnagt sönder allt av tyg hade jag köpt direkt :D
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Vad kostar frakten? :)
Ville du nyss inte ha 40kr för den?
Jag upptäckte mitt misstag och ändrade annonsen. 4 och 5 ligger så nära varandra på tangentbordet.
Oj, frakten ja.. Jag tänker mig att det går att skicka i postens gröna kuvert. Ska se om jag hittar på nätet vad de kostar.
Nu har jag måttat och kollat upp frakten på postens hemsida. Det ser ut som att hängmattan behöver en påse L som kostar 69kr. Tyvärr går den inte att vika ihop till en påse M då själva stockarna är längre än postpåsen.
Putt
så fin den var! :)
Det kommer att bli rejält mkt billigare om du skickar hängmattan i en plastpåse; klipp, vik och tejpa lite fint och sätt fast ett papper på framsidan där du skriver adress och fäster frimärke. 24 kr skulle jag tro att portot går på då, kanske möjligen snäppet över. Ingen lär betala 69 kr för frakten av en hängmatta, just saying :) Även om den är väldigt fin.
#10 Det är det jag grubblat på också.. Jag själv skulle inte betala 69 i frakt för en hängmatta. Tänkte inte ens på det där med en vanlig platspåse. Jag hade bara kuvert i huvudet.
Hängmattan är nu såld och jag är klar med annonsen.