Lilla Chanxie akta dig, akta dig..
_..annars tar magda dig!
_
Tösen på två bilder till här.
Blir Magda glad som önskade sig detta. ^^

Lilla tjejen är en underbar råtta. Snällare än snällast, en så lugn och harmonisk personlighet. Flockens lilla ängel måste jag säga.

Hon ser lite änglalik ut måste jag säga ^^ En sån liten sötis.

Tackar.. ^^,
Sötnos! Jag är inte något dumbo-fan, men hon är ju jättefin! 

#4 snodde mina ord!
Älskar mina stora små vänner..

Tack allihopa! =)
hihi
men vet du vad.. det är ju inte mindre risk att jag kommer & snor henne när du visar så söta bilder
hon är ju helt underbar! & är hon bara hälften så trevlig som sin syster så är hon ju en fantastisk liten råtta… 

Hihi, Chanx är fantastisk! ^^, Men det blev båda kullarna, helt underbara i tempramentet, de kullarna är jag verkligen riktigt stolt över.. =)

#9: Jag smälter!

#10 Chanx är halvmoster till Salve. =)
#11: Åh vad roligt :D Är det mamma eller pappa som är samma som till Salves mamma?

Chanx och Ai har samma pappa.. =)
Aha, okej… Jag har inte fått registreringsbeviset ännu så jag har ingen större koll på föräldrar så det är kul att få veta!

Jaha, okej.. Pappan till Chanx och Ai är Sligo (dansk import) han ska finnas i mitt fotoalbum här, så Sligo blir Salves morfar. Ais mamma heter Amaterasu och är en himla gosig dam, finns nog också i mitt fotoalbum som liten. Amas pappa är Chopper, en dark pearl dumbohane, väldigt underbar råtta och det är på honom som min linje bygger på, han var ett stort ideal för mig. Sen är Amas mamma också en undebar råtta. Har bilder på alla dessa om du skulle vilja se, är det bara att mejla så kan du få bilder.. =)