Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 2796 ggr
Minismyran
4

Råttor och andra djur!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Halloj! Jag skulle vilja se era råttor ihop med andra djur om ni har några?? Skälv har jag en hund och två katter oxå. Råttorna gillar dom men ena katten är inte så förtjust i råttorna hon tycker dom är äckliga och springer iväg när dom kommer nära:))

Minismyran
4

Vovven å några råttor:)

Minismyran
6

En av råttorna är extra kär i hunden:)

Minismyran
21

Måste visa denna oxå när min hund var svårt sjuk kröp Molli(råttan som är extra kär i hunden) ner hos henne i hundkorgen och somna.❤️

kortnos
0

#3 Kärlek på högsta nivå!!!

lizzplace
0

#2 åååh bilden längst ner till höger, så fin :)

Jag ser dagarna komma och sen springer dom förbi.
Http://lizzplace.com |
/ Lizette

kolpa
1

Det här är nog det närmsta någon av mina råttor har kommit nära katterna. 

Råttan på insidan och lägg märke till katten utanför ;)

[tlundegard]
0

Är ni inte rädda att katterna eller hundarna ska bita ihjäl råttorna? Mina katter tar både sork och ekorrar, så jag skulle vara livrädd. Lite sugen på att skaffa en råtta någon gång (har ingen nu) men vet inte ens om jag skulle våga ha råtta och katt samtidigt!

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Melissa V
6

ger lite värme till sin förkylde vän

Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum

fridanordqvist
0

Helt omöjligt att få en bild på katt och råtta tillsammans här, hade gärna visat en jag också, så fina bilder som det va här :c
Men nejdå, här kan katten komma o peta på utsida galler (inga klor :)) sålänge råttorna är inne, men är dom ute så är det bäst man gömmer sig (;
Så som svar på din fråga #7, nej, jag är inte orolig, trots att min också är utekatt och jagar, så är hon rädd för dom inne 
Tror det har att göra med just det, dom är inne, fel ställe (!), och flyr inte, utan går emot och ska nosa istället ^^

irjavera
0

#1 Så fina bilder! Vad är din hund för ras eller blandis?

Minismyran
1

#6 hehe:) #7 mina katter jagar oxå allt möjligt ute, men de brukar ofta komma hem med levande möss sorkar snokar å fåglar och släppa in i huset, inte alltid dom dödar, och de som är döda är aldrig trasiga på något vis så jag gissar att dom leker/stressar ihjäl dom. Mina råttor blir inte stressade av katterna och springer inte ifrån dom utan mot dom vilket gör katterna mest förvirrade. Men jag skulle aldrig lämna råttorna och katterna ensamma utan bur. #12 hon är en whippet! Fina bilder kul att se fler med flera djur:)

BellaLjungberg
2

Min systers Sphynx katt var allt mer än nyfiken på vad det var för varelser han stött på ;)

Whippetgerbilen
0

#2 Hur har du lärt dom att gilla varandra? Vill inte hunden döda råttorna? Jättesött! Vi har också en sån hund och jag vill så gärna ha råttor men hur vänjer dom sig vid varandra? :)

Dogs is my world ♥

00eme05
0

Tass! =)

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Rodentfreak
0

Tycker det är lite guligt,
Men skulle aldrig låta mina katter, eller hundar vara så med råttorna, vips så var råttan död. Katter är riktiga rovdjur, vett till och med en katt som åt upp en Chihuahua valp. Min åsikt är varför ens försöka få dem att lära känna varan, då risken finns att det går helt fel.
För ett år sen åt min katt upp min hamster, jöpp det var inget roligt kan jag säga…

[mitzylinnea]
3

Katt och råtta…..

[mitzylinnea]
2

…. Hund och råtta :)

zickan
0

Min bullterrier har lite behov av att va mitt i allt man gör. Rädd att hon ska lägga sig på nån och skada. Så ska hon promt va med, föredrar jag att ha djuren på henne än i soffan. Då är de mer säkra. Men det som syns på de flesta kort är mest hennes hår än hon själv. 
Andra hunden är hönsmamma så fort det pips och ska lägga sig i men gillar annars inte råttorna så mycket och går gärna iväg. Annars gillar jag inte när djuren umgås med varandra.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

[Diddit]
2

Här är min katt och Zingo, katten är rädd för råttorna men vågade nosa, råttorna tycker det är jättekul att ''skrämma '' / Jaga iväg katten 🙂

Fridborg
4

Lily och Lorian :)

Fridborg
3

Lisa och min roan-kull

Fridborg
1

Lisa och Paris

Fridborg
2

Lisa, Lily och råttorna :)

Nolltvåfyratre
1

Min katt Chili är livrädd för råttorna (hon har aldrig jagat annat än fåglar) så hon sticker så fort någon av dem närmar sig. Min hund Flora älskar dem och går självmant till deras bur och piper på/med dem. Flora vart skendräktig efter ett löp för ett tag sedan, då var hon extra dryg med mina råttkillar. Nästan så hon fick för sig att de var hennes valpar.

Blodfot
0

sötisar alla är! Men jag vågar inte ha mina råttor när mina råttor, mina hundar är vaktisar och är rädd att de skulle få fel i huvet och döda

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

Navai
2

Min fina Saga tillsammans med katten Sally :)

Bilden togs innan vi tog bort Saga pga cancer man ser knölen lite grann på bröstet :/

Mapel
2

Min hund har växt upp med tott så är van att ha dem runt sig även om han kan bli lite väl dryg när han ska förfölja totten och stoppa in sin snoriga nos överallt. :P Men här är iaf en bild från deras första möte, där är han bara 9 veckor gammal ❤️

Mapel
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Här är en video från häromveckan på Mymlan(tott) och Damien(hund). :)