Råttor iFokus

Råttor

Etikettburen-boende-inredning
Läst 377 ggr
Fabulouz
1

RSD vs furret tower

Jag har en av varje… Tycker om båda jätte mycket! MEN den ULTIMTA buren vore väl ändå en blandning av dessa två! Någon som håller med??? :D

Vixifyx
0

Min royal savic double borde komma på onsdag med leveransen (zooplus.fi) och jag är jätte nöjd (än så länge) med mitt köp. Har sett den på bild och i videos endast tidigare, men det verkar vara en superbur. (som sagt har jag INTE sett den eller fått den än irl)

Det jag uppskttar med den såhär då jag sett på den är att man kan öppna ena sidan helt , lite som dörrar/fönster. Detta gör att ja tycker den är lätt att inreda då det blir ganska normalt att ha de från en sida buren till andra sidan buren, för att seda ha någon korg och dyligt på bakreväggen. Detta tycker jag känns bra också för du har kontroll på vad som händer i buren , du ser och når överallt, skulle något falla, en råtta plötsligt tjuta, ä det lätt att se var i buren den befinner sig. (beror förståss också på hur man inreder förståss..) Men Du kanske förstår vad jag menar? Kort sagt känns den stilren och städig vilket jag upskattar. Däremot har jag inte sett in i en FT eller så mycket videos av rundturer i den så kanske ja har helt fel om att den är mer krånglig?  

Du får gärna berätta de bästa/sämsta me de båda burarna, enligt dig då altså :)

Vixifyx
0

Se kan jag väl tillägga jag gillar att den är lite upphöjd från marken och har förvaringsutrymme under buren :D i och för sig e alla dessa burar gigantiska för mig då jag själv är så kort med min 153 cm :D

Fabulouz
0

#1 Furret Towern är ju betydligt större men lite svår att rengöra, men det går ju att lyfta upp "gallret" för att komma åt men det är ju lite besvärligt :/ Men jag gillar den ändå, stor och rymlig för råttorna och det är det som räknas tycker jag :) det är ju dom som ska bo där ;) RSD:n är ju gudomlig med dom där dörrarna ! :) men jag kan tänka mej att det oxå blir lite besvärligt om man har råttor som är sugna på att storma ut! :) Båda två står ju på hjul så det är ju så bra att det bara går att rulla iväg dom lätt när man vill flytta buren eller städa under dom :) Men du har helt klart gjort ett kanon köp! :) lycka till med din fina bur! :)