Vad heter dina råttor? :)
Som rubriken lyder - vad heter dina råttor? :)
Honor: Bellatrix "bella" Nagini Mini Hanar: Anticimex Rexatamus (uttalas rex-sata-muuus) Sedan har jag en 2-3dagars gammal bebis här hemma som ännu är ödlor och jag är osäker på kön änsålänge :)
Bebisen är odöpt inte ödlor haha
Simon och Jace

Första flocken: Sigge (tuff och orädd, självständig. bodde en vecka i bokhyllan)
Halvan (sällskapsråtta. hade halva ansiktet vitt, sen fick han snedskalle så han blev litet halv i hållningen)
Nu har jag Lakrits (ebk, social, flocksmart och kelig. den tamaste av den nuvarande flocken)
Tippen (ebk med vit svanstipp. självständig, föser undan en när man skall ta upp honom. försöker ta Lakrits plats men är för korkad. stor men dum…)
Lille Inge (hooded. ingalunda liten längre men var otroligt lättskrämd i början. vägrade gå ut nästan ett år. har blivit tuffare men är fortfarande min "lilla bokstavsråtta")
Sami, Meri, Rocky och George. :)
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Tor, Oden, Ninja och Wazabi ^^
Mini, Lilja, Lexie, Mimmi och Molly 🙂
Medarbetare på Social fobi iFokus
Sture, Hjalmar, Ernst, Hans och Lillen :)
Electra och Diva ;)
Mina 3 hanar: Tudor, Timon & Absinth :)
Humle Dumle Laban Totte :)
Honey, Havanna och Hamlet :)
Freja, Lola, Vera och Greta :)
Timon och Kuzco!😃
fortheloveoffuzz.weebly.com
Hanar:
Super Mario
Lemmings
Yoshi
Joy Surrender
Wyke
Blondie
Honor:
Roo
Gopher
Winky
Norberta
Bubbels
Arya
Navi
Besök gärna Wamrats uppfödning på FB!
Potsdamer Platz, kallas Marley
Piazza san Marco, kallas Mickey
:D
Hera och Himla heter våra flickor<3
MVH Renée
Zini, Katta, Kiwi, Ninja, Nala (som flyttar imorgon), Mani och Millis. Hanarna: Ziggy, Marley, kowo, Diego, Sid, Kronk
love och den andra jag hade hete viper
#20 Har du bara en råtta nu? 🤔
Medarbetare på Social fobi iFokus
ja "just nu" letar efter 3nya tjejer;) #21 min andra dog för drygt en månad sen
Bambi, Lo och Puma heter min tjejer :)

Jag har smeknamn på mina då många har stamtavlenamn.
Honor:
Enöga
Grisen
Honey
Hanar:
Basilka Basilusk
Grisen 2
Lumi Jr
Toomaas
Hanar:
Drakeld
Korpöga (trolltand) det sista läggs till när han gör ofog
Hästen
Mina nuvarande gosar heter: Margo, Uzi, Minou, Våfflan, Kakan & Vandalen.
Gångna gosar, R.I.P: Bettan, Jojjo, Laijka, Pixel, Ebba, Doris, Norpan, Astrid & Vera.
❤️
Mina damer heter
Arwen Eówyn Galadriel
Alla har fina sagan om ringen namn 😊
Where you invest your love
you invest your life
Mina heter Johnny och Elton :) men jag gillar EG mer gamla svenska namn så ja funderar döpa om min näste till nått av följande namn. (haha jo, ja har den sparad på telefone, så ja alltid kan kolla på den om de behövs x)) Algot,, Arthur, Egon, Fenix, Görgen, Gizmo, Helmer, Hjalmar, Knut, Igor, Klas, Kelvin, Konrad, Ludvig, Loke, Lilleman, Lillefot, Milton, melvin, Ruben, Ragnar,Rasmus, Sören, Truls, Torsten, Tage, Vilgot, Wilmer, Vilde, Zero, Östen och Örjan . så ja de veter mina 2, o den 3dje kommer heta nått av dedär, ha it bestämt mig än :) sorry om de e gnutta ot
Linus och Max :)