Råttor iFokus

Råttor

Etikett: presentation
Läst 620 ggr
fuzzie
7

Min lilla fina tös! ^^

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår kväll fick jag äntligen hem min efterlängtade lilla tös! 😍 

Det var lilla söta Midna från Wamrats Zelda-kull, som numera kommer att kallas för Jackie. Så tack än en gång Itha! 😃 

Lillan är så himla mysig. Först var hon lite försiktig och kollade runt i buren och bara tog det lugnt. Och efter ett tag när jag hade burdörren lite öppen så kom hon fram och klättrade ut och sprang direkt upp på min axel. Där satt hon och tvättade sig och sen klev hon upp på mitt huvud och la sig till rätta på min mössa. 😍 

Sen efter ett tag blev det fart på henne och då skulle hon minsann upptäcka allt som fanns i mitt rum. Och när hon hade gått runt och undersökt ett tag så kom hon tillbax till mig självmant och satte sig på axeln igen. Så en väldigt mysig tös är detta! Nu har hon sovit så himla gott på morgonen så jag ska strax gå och kolla om hon har vaknat. Åh, hon är så fin och jag är så himla glad att jag fick henne! ❤️

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

[kerstinthemilklover]
0

Vilken fin tjej du har :)
Har du fler bilder på denna goding och hennes vänner?

Lamina
0

Där är hon ju, sötnosen. ❤️

Förstår att du är glad att få hem henne, så söt och go som hon är. Var nästan så jag inte ville lämna ifrån mig henne. 😎

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

fuzzie
0

#1 Tackar! Jag fick ju hem henne igår så jag har varit försiktig med att ta fler bilder eftersom jag vill att hon ska få bli trygg och bekväm med mig. Så man inte "tränger sig på" liksom. 

Hon går just nu själv tyvärr i väntan på hennes burkompisar som kommer till mig om inte allt för länge. 🙂 

#2 Hehe jaa, hon är väldans söt och jätte mysig! Så jag förstår att du hade svårt att släppa henne hihi 😃

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning

[kerstinthemilklover]
0

Jag förstår precis varför du inte vill tränga dig på.  Det är riktigt härligt med uppmärksamheten man får av nyfikna honor :)
Lycka till med tjejen och hennes framtida vänner.  Är hon din första råtta?

fuzzie
0

#4 Jaa, jätte mysigt! Tackar, det ska nog gå bra detta. 😃 

Ja fast nej hehe. Hon är min första "uppfödar-råtta" men min 3:e råtta om man ska räkna sammanlagt. När jag var yngre så köpte jag tyvärr råttor från en djuraffär och det hela blev en mardröm och jag kunde inte behålla dom pågrund av deras aggressivitet och dom bet mig hela tiden. 😕 

Men efter det så började jag läsa på mycket om råttor och valde att aldrig mer köpa från djuraffär. Så jag har väntat flera år på att jag ska vara "redo" och att hitta de rätta råttorna, vilket jag nu känner att jag har gjort. 😃

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning

zickan
1

Ja hon var riktigt mysig. Gosade med henne och på vippen att smuggla ned i fickan när jag var hos nicciz där hon mellan landade.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

fuzzie
0

#6 Haha jasså du 😉 Nämen ja, det verkar som att alla som har träffat henne har "fallit" för henne också hehe 😃

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning

00eme05
1

Tass, en riktig goding där!🙂

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Lamina
2

Verkar mest vara tur att hon inte försvann nånstans på vägen. 😉

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

zickan
3

#9 ja vi får sluta va så ärliga människor ;-). Neee vadåå.. jag har inte fått med nån råtta 😇

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.