Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 780 ggr
[pepparkatt]3
2

(S) Jennybur+tillbehör

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en Jenny bur med 2 hyllplan, 3 stegar, 1 super stort rör det är två jennyrör ihopsatta, 1 sputnik, små matskålar och två vattenflaskor. Någon som vill ha? Säljer allt till högstbjudande. Funderar annars på att skänka bort till någon som agerar omplaceringshem. Har också några kilo Torrfoder i en stor låda som man kan få med. Finns i Stockholm, pma eller maila pepparkatt@hotmail.com

emeliebjormo
0

Vart finns det? :)

Instagram (storyof.cinnamon). ✍️

[pepparkatt]3
0

Stockholm! :-)

mallan96
0

Vad har du tänkt dej för pris? och kan den skickas? :)

[pepparkatt]3
0

Nej pallar inte skicka den går inte att vika ihop eller så å med alla grejer är det tungt så det blir väldigt dyrt! Jag vet inte typ bud? :-)

Grodan
0

#4 Vad är det lägsta du kan tänka dig?

(Förlåt, men denna bur kan lixom kosta allt från 500 till 3000 kr)

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[pepparkatt]3
0

1000 för buren alla tillbehör o maten :-) har en väldans massa hängmattor också om man skulle vilja ha.

[pepparkatt]3
0

Eller buda vad man tycker de E värt! Grejerna är i bra skick Inte mycket gnag på heller.

[pepparkatt]3
0

Putt

IsabelH
0

Jag kan tänka mig att ge 500kr, med tanke på att bara bensinen för mig går på 500-600kr fram och tillbaka :)

[pepparkatt]3
0

De flesta tar 500 spänn bara för buren, jag har extremt mkt tillbehör å en sputnik kostar 100 spänn, min är två månader gammal. All mat är några hundra kronor bara den också. Så 500 för allt känns väldigt lite. Jag ska försöka lägga upp fler bilder så kanske man ser hur mkt det är man får :-)

fuzzie
0

#10 Dom sputnikar jag har hittat kostar bara 60-70 kr. 🙂

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

[pepparkatt]3
0

Oki jag köpte min på arken zoo i Sthlm där kostar dom 99 :-)

[pepparkatt]3
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är allt förutom hängmattorna.

[pepparkatt]3
0

Två hyllplan, tre stegar, två raka rör, två delar rör som kan bli ett stort eller två mindre, en toa, tre rep, en låda mat minst 5 kilo plus bur.

IsabelH
0

Okej, ja det var mycket saker. Men tyvärr säger min budget 500kr, hoppas att du får nån som bjuder närmare det du vill ha men om inte så står mitt bud kvar :)

[pepparkatt]3
0

Oki!

[pepparkatt]3
0

Putt

Grodan
0

Jag är sugen på de där rören… 😃

Vart i 08 finns du?

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Engdahl