Råttor iFokus

Råttor

Etikettagility-aktivering
Läst 508 ggr
TheGerbil96
0

aktivera råttorna?

Hej! Mina råttor ligger bara och sover hela dagarna…. Vad ska jag köpa/göra för att aktivera dem mer?? Har haft fullt upp med en familjekris på sistonde… :'( fyller 15 nu den 24.. Pappa dog i måndags… :'( :'(

KitoBonito
1

Åh, kram på dig <3 

Testa ett grunt vattenbad med ärtor i? Jag har inte råttor själv, så andra har nog bättre idéer, men jag har sett att det är populärt bland vissa. :)

TheGerbil96
0

Mm… De bryr sig inte om de.. :'(

Apootie
0

Råttorna kanske känner av din sinnesstämning och vill inte "störa utan stötta? Kramar till dig och din familj

Sannki
2

Beklagar sorgen :( Kram på dig. Tamponger i bur taket,,, toarulle med papper på,, eller tom toa rulle med något gottis innuti o vira papper runt om,,, en äggkartong med något gott i. Stenar i en bytta som du har gömt tex ärtor i så de får gräva o leta. Några tips hoppas att något passar dina långsvansar.

marsvins
0

#4 det var ju super bra tips tror jag snor några av dom😉 och beklagar sorgen "thegerbil96"😕

råttor är inte äckliga bara äckligt underbara🙂

kolpa
2

Usch beklagar verkligen hemskt :( 

Du behöver inte köpa finns massor som man kan göra hemma själv…

*Häng upp tamponger i burtaket

*Klipp ett hål i en stor plastburk och lägg i strimlade tidningsbitar

*Klipp strimlade tidningsbitar och häng upp i taket

*Gör en pappersboll och släng in

*Har du fjädrar kan du underhålla dem med det, mycket populärt

*Ta toarullar och lägg i godis där i och sedan täcker du för hålen så dem kan leta efter godiset, eller ta en tablettask ex zoo apor och lägg i godis och stäng igen

Hoppas du kommer på något och styrkekramar till dig :)