Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 1517 ggr
lovelyg4m3r
6

Till salu: hängmatta!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en peek-a-boo hängmatta i grönt uggletyg till salu. Denna hängmatta är som två hängmattor som sys ihop med ett ingångshål så att råttorna kan gå in och gosa och gömma sig! Mina råttor älskar dem: D

Jag kommer att ta 70 kr för den, den är mycket välgjord och hållbar, med metallöglor i hörnet för upphängning. Jag bor i Karlskoga så om du kan plocka upp den blir det ingen fraktkostnad. Annars skickar jag den på måndag och avgiften kommer att vara 15 kr. Jag är villig att byta eller pruta. För anpassade hängmattor kan du besöka min hemsida http://fortheloveoffuzz.weebly.com 

37 cm x 30 cm

fortheloveoffuzz.weebly.com

lovelyg4m3r
0

Här är en bild av öppningen, den är formad som en svamp för att matcha svamparna på tyget.

lovelyg4m3r
1

Här är en bild som visar hur råttorna går in i den. :P

lovelyg4m3r
0

Ledsen för dom dåliga mobilbilderna, dom visar inte tyget så bra, så här är en bild av tyget i bättre ljus.

lovelyg4m3r
0

putt

[guldråtta]
0

Kanske vill köpa

lovelyg4m3r
0

Jag kommer att sänka priset till 60 kr. Har du Paypal?

[guldråtta]
0

Nej, men pappa har :)

lovelyg4m3r
0

Om du bestämmer dig för att du vill ha dem, meddela mig. Min paypal e-post är smills1995@live.com

lovelyg4m3r
0

putt.

lovelyg4m3r
0

putt

Emmieline
0

Får man fråga hur den funkar? ska den sitta på bur "väggen" ?

lovelyg4m3r
0

Du kan antingen lägga den på golvet så att de kan gosa inne i den på golvet, eller hänga upp den som en vanlig hängmatta. Du sätter upp den som en plattform med ett hål som råttorna kryper in i. Så här: 

Du kan hänga den vertikalt också så det är som en påse med ett litet hål för att gå in igenom om dina råttor gillar sånt, men jag har aldrig provat det.

lovelyg4m3r
0

Putt

pellepojken
0

Hej ! Vad är Uggletyg för sorts tyg ? Helt okunnig.

[Iyen]
0

#14 det är ett tyg som är gjort av ugglefjädrar. Först samlar du fallna fjädrar ute i skogen. Sedan spinner du en tråd och väver ett tyg. Inte så komplicerat. Ungefär som ull Cool

Eller så är motivet ugglor.

pellepojken
1

Ett sommarjobb då !  För på vintern ruggar dom ju inte.

lovelyg4m3r
0

Nej, tyget har ugglor som mönster, det är gjord av bomull, med fleece på insidan.

pellepojken
0

Ok, tack för ett mer korrekt svar. Jag var inte ironisk i min fråga,för det finns ju mängder av olika tyger. Det skulle inte förvåna mig om något tyg skulle kallas Uggletyg.

Jag blev nyfiken på den varianten av hängmattor.  

Tror jag ska pröva ett par stycken. I såfall skickar jag ett PM.