mina råttor och suddigummi
Under årens gång har flera av mina suddigummi försvunnit och jag har antingen hittat dem i råttornas gömställe eller inte hittat dem alls! Just nu försökte jag räkna matte och min ena råtta kommer smygandes och snor mitt suddi! XD De har också bitit sönder en hel del av dem.
Någon annan som upplevt detta eller/och har ett svar på varför de älskar suddigummi? :)
det är nog som med katter och gummiband, människor och bubbelplast, det är nån tjusning att ha sönder det xD
Min Taki älskar sydd och sugrör=)
#1 förmodligen XD
#2 sugrör var något nytt! Ska se om min feta råtta tycker om det, då kan hon gott få lite motion 😂
jag använder sugrör till all min vätska då jag inte kan lyfta mina armar så bra pgd av en muskelsjukdom. så Taki var/e snabb som attan och snor dom efter han har tagit sig en slurk
#4 ahaha XD så sött! fast det borde väl bli irriterande i längden? :)
Åååh min ena kille gnager på ALLT som är av gummi, vare sig det är suddgummi, leksak eller ett stolsben……. Blir tokig!
#4 försökte att motionera min feta råtta med dem, men hon bara stirrade konstigt på mig "vad ska jag göra med det där?" och så gick hon iväg XD så sugrör fungerade inte här
#6 har haft det problemet jag med 😂 fast kanske inte SÅ extremt 😉
VARJE GÅNG jag sitter och räknar matte kommer ena råttan och tar mitt suddigum, och när jag sträcker mig efter honom springer andra fram och snor pennan :')
#8 inte lätt att räkna matten då 😂 fast man har en anledning till varför läxan inte är gjord 😉 problemet är i fall någon tror på en.