Hängmattor och golv / hyllplan täcken??
Jag undrar hur många av er använder hängmattor och golv / hyllplan täckare för din råttbur eller om det finns en potentiell efterfrågan på denna typ av sak. Det fanns en stor efterfrågan på det när jag bodde i USA. Många gillade inte metall golvet eftersom det kan skada deras råttfötter, och plasthyllor samlar enkelt kiss och bajs. Jag hatar det! Så jag täcker min bur med fleece covers på alla hyllor, ramper och golv så det är lätt att tvätta och det finns inget kiss eller bajsa som fastnar! Dessutom, mina råttor älskar att klättra upp och hänga i hängmattor, precis som de gör med sin sputnik, förutom att hängmattorna är mjuka och sköna! Jag syr liners och hängmattor för mina egna burar och övervägde att sälja några!
Jag beklagar om min svenska inte är den bästa, jag talar oftast engelska!
fortheloveoffuzz.weebly.com
Åh!! Jag skulle vilja rampöverdrag till min nya bur till mina 3 tjejer. Kolla in min tråd "Jippi!!"
Behandla andra som du själv vill bli behandlad
How much do u take for it? I dont have paypal :(
Hur många behöver du? Jag tänkte 65 kronor för en uppsättning av två?
And I'm sure we can come up with a solution regarding payment.
Vänta förlåt för OT men pratar du engelska eller svenska? eftersom att du blandar språken. :)
Maija. ~ett liv utan djur är inget liv alls~
Jag gillar också ramp överdragen och ball huset.. skulle även vilja ha hängmatta.
Vad vill du isf ha för tre rampöverdrag ett ball hus o en hängmatta?
Har paypal
#7 Jag menade inte att skriva det på engelska, det jag ville säga var:
Och jag är säker på att vi kan komma fram till en lösning angående betalning.
Men min Google Chrome är inställd på att översätta webbsidor och på något sätt översatte det innan jag tryckte skicka eftersom sidan fortfarande försöker översätta … Usch, teknik! Tack för att jag fick veta att det gjorde det!
#8 Det beror på vilken typ av hus och hängmatta som du ville ha, men jag tror det skulle vara ca 200 kr för den beställningen. Du får titta på tyget jag har och låta mig veta om det jag har passar dig. Om inte så kommer jag att behöva skaffa lite mer. Jag har inte mycket i lager just nu eftersom jag har flyttat nyligen.
Jag gillade det röda o svarta o även den grå med döskallar :) tre ramp överdrag av varje färg,, ett ball hus i varje färg o en vanlig enkel hängmatta i varje färg skulle jag vilja ha. :)
Jag har inte längre färgen grå med skallar kvar. men jag har röd/svart och lila/ljusblå med dinosaurier kvar
http://www.flickr.com/photos/71331324@N08/12226367886/in/photostream/
http://www.flickr.com/photos/71331324@N08/12225960163/in/photostream/
http://www.flickr.com/photos/71331324@N08/12225961313/in/photostream/
http://www.flickr.com/photos/71331324@N08/12225781515/in/photostream/
Jag gillar det rödsvarta :)

Jag återkommer gärna och köper av dig. Jättefina grejor. Var har du fått de där plastringarna som syns på Flickr, ifrån? Och är de gnagsäkra?
I got these links when I lived in the U.S., they are children links to keep baby toys and chew safe for children. Lots of people use them to hang rat hammocks because they are safe!
After some searching, I found some you can get online in Sweden too! You might also find them in a toy store that has children stuff. I'm not sure. I got them as a gift, however, and they are so useful! They are strong and easy to hang things up with! Here is a link!
http://www.abcleksaker.se/linkets-basic/5560-0
Yes I think they are chewable safe, I have not had problems with rats chewing on them. They are very durable and I think the rats would get very bored before they managed to chew through one! Haha.
And thank you! I am in the process of setting up a website so that you can see everything I do and my fabrics. It could happen now, but I got some very unfortunate news about my grandparents, so I needed a break
Hur mycket vill du har för ett boll hus och ett par hängmattor i dinosaurie tyget? :)
Undrar också över pris på hängmattor i dinosaurietyget :)
Denna webbplats är ännu inte klar. En del av det är på engelska, jag ber om ursäkt. Här är vad jag kan göra och priserna.
Jag vill beställa rampskydd från dig så småningom. Ska bara mäta hur lång och bred ramperna är. Jag återkommer!
Min hemsida är OFFICIELLT igång! Den är redo för beställningar. Jag har bara två typer av tyg just nu, men kommer att expandera inom en mycket snar framtid! Ta dom medan jag har dom, de röda och svarta är den sista butiken hade och kommer inte att förnyas. Först i kön med det tyget är Sannki. Dinosaurietyget kan fyllas på, men inte länge! Om du vill ha det, låt mig veta så jag kan beställa medans dom fortfarande finns i lager!
Om det finns tillräckligt med efterfrågan kan jag också beställa några av de färgade ringarna jag använder i framtiden. Och dom kommer då att kunna köpas med dina hängmattor, men för tillfället så har jag inte ringar till salu.
Hej jag ska mäta ramperna nu på en gång. TRe stycken är det o jag tror kub hus skulle nog vara bäst men åhh jag tycker att boll huset är så fint också. Gör vad som är lättast för dig ;) Mäter nu och återkommer strax
Ramperna var 8cm breda och 34 cm långa, :)
Hej jag ska mäta ramperna nu på en gång. TRe stycken är det o jag tror kub hus skulle nog vara bäst men åhh jag tycker att boll huset är så fint också. Gör vad som är lättast för dig ;) Mäter nu och återkommer strax
HUR gick det där till??
#27 Haha :P
TS Finns det möjlighet för dig att sy lite större grejer som passar till iller?
Så, 3 ramptäcken, ett hus och en vanlig hängmatta? Skicka mig din adress så jag kan räkna ut fraktkostnaden så återkommer jag med din totala summa!
# 28 Ja det kan jag! Skicka ett meddelande till mig!
Tyget kommer att paras med matchande färgat fleece för hängmattorna.
Bollhuset är ju jättemysigt! Det får nog bli en beställning snart!
Ville bara delge er här inne också.
SUPER fina saker vi fick o mina fyra grabbar sover gott i dem.
Ska absolut beställa mer speciellt då jag har sovande myskissare ;)
Tack än en gång för fina grejer. Är så nöjd.

Myskissare! Hahaha. Vi har dem härhemma med! ;)
Vad tar du för en kub?
Stig Elvis Rufus Långsvansar <3
runt 105 KR. De är en plåga att göra:P Låter det rimligt?
If you like any of the fabrics I have in stock, I could make them and send them soon. Do you use Paypal? I am so jealous of your Savic: My pojkbur are here: