Råttor iFokus

Råttor

Etikettburen-boende-inredning
Läst 686 ggr
EmelieSaraViola
0

Nytt i buren

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I helgen sydde jag för första gången lite grejer själv! Blev plattforms och rampöverdrag så slipper jag krabba med att sätta dit fleecen med buntband. Blev faktiskt riktigt nöjd om jag får säga det själv :) 

(kassa mobilbilder)

EmelieSaraViola
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Närbild

[mysanilsson]
0

ååå vad söt soffa, vart köpte du den??

EmelieSaraViola
0

#2 den är köpt på IKEA's barnavdelning. Är inredning till dockskåp! Miniatyr av soffan Klippan så tyckte det var lite småsött :)

[mysanilsson]
0

ok tack, ska köpa den nästa gång jag är där!

EmelieSaraViola
0

#4 gör det! :) mina har faktiskt tagit sig en tupplur i den, trodde inte den skulle användas så flitigt men det har den verkligen gjorts :)

Mli.H
0

Jag försökte hänga upp en hängmatta i råttornas bur men dom bet av repen :/

EmelieSaraViola
0

Jag använder metallhängen, försök med det? :)

Mli.H
0

Ja det kanske är bättre

MetalMii
0

Vad är det för hörngrej du fått tag i ? Den som står längst in i högra hörnet, på botten.

AliciaRing
0

#9 Det är toalett skydd så inte dem pissar utan för

Stig Elvis Rufus Långsvansar <3

EmelieSaraViola
0

Precis som #10 säger så är det en toalett med stänkskydd. Finns att köpa på zooplus osv men jag köpte min i en Grizzly butik :)

Tussaan
0

Jätte fint! Här också de där miniatyrmöblerna haha, jätte söta är dom! Har en sådan där bur också. Fast ska göra mig av med den då den inte används. Har dock inget tak till så fick ta ett hyllplan från garderoben, satt perfekt :) Men fint har du gjort iaf! 😄

EmelieSaraViola
0

#12 Tackar! :) Jag gillar faktiskt buren, perfekt till mina två :)

Tussaan
0

Ja, den är jätte bra! :D

[soffan :&gt;]
0

Otroligt fin och färgglad bur du har :)
jag undrar om hur du har gjort, om du har tränat dina råttor till att inte kissa ner tyget i buren ? och göra andra såna saker utan för toaletten?

ifall jag la in tyg så i min bur så tog alltid råttorna och bet loss den och la den i nått hörn eller pissade ner den XD :)

EmelieSaraViola
0

Mina kissar mest på ett av hyllplanen, det vid maten. Men med de nya överdragen är det väldigt lätt att byta det. Men dem bajsar endast i sin toalåda och de har aldrig smakat på fleecen, turligt nog :)