Säljes: Rosa bur!
Det här var min drömbur. Tyckte den var så fin. Jag letade ihjäl mig efter att hitta ngn som kunde shippa över den till Sverige.
Väl hemma så insåg impulsiva jag att den inte alls passade mina syften. Då jag eg behöver stora (riktigt större burar) för att jag föder upp.
Så den fina buren står nu tom, använd i endast en enda månad :( Den har brett mellan gallren (lite över 2 cm) så jag klädde den med finmaskigt hönsnät.
Med själva priset för buren + frakkostnad till Sverige betalade jag sammanlagt 1821 skr. Så nu vill jag ha 1000 kr prutat och klart.
Leverans till gbg (ej omnejd) kan ordnas. Den kan även skickas då jag sparat kartongerna , men jag har ingen aning om fraktkostnad just nu. Så fraktkostnaden tillkommer i så fall naturligtvis.
Just nu sitter hönsnätet kvar. Så om den hämtas upp eller leveras till gbg kan jag låta det sitta kvar. Ska den skickas måste jag dock ta av det. Jag kan också ta av det om du/ni vill ha utan.
Positivt med buren är att den kan plockas av i fyra sektioner. Vilket underlättar rengöring enormt. Plocka av en del i taget och duscha av i badkaret. Med hönsnät måste det dock klippas av precis vid varje sektion isåfall och det görs lätt med en avbitartång (för så långt kom jag aldrig).
Den har 4 plattformar, 4 stegar, 3 stora luckor och en ännu större taklucka. Galler i botten som är avtagbart. Fyra hjul. Utdragbar botten.
68x46x129cm
Buren passar även för chinchillor och andra gnagare.
Så här ser den ut:
Besök gärna Wamrats uppfödning på FB!
Åååh najs!! Hade helt klart velat ha den till mina grabbar xD Men har inte de pengarna nu :c
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Ohh, jag vet! Visst är den fiiin!!
Ser Lancia det här så kommer hon skratta ihjäl sig >_<
Jag har alltid velat ha en rosa bur xD Så trist att vi bor så långt bort och att pengarna inte finns för burköp. Annars hade jag tagit den direkt ;)
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Kan du lämna i Uppsala? :)
Åååååååå…. fasen att vi inte behöver en bur till….
If you fight love, you're always a loser
ååh.. skulle vilja ha dendär till mina pojkar!
Får kolla på pojkvännen med mina bästa puppyeyes när han kommer hem så kaaaanskekanskekanske han vill hjälpa till o köpa den!
Får man fråga vart du fick tag på den? :) Ifall vi kanske vill köpa en, men inte kan förrns typ..nästa år eller så
tror ja svimmar <3 älskar rosa <3
Gaaah den vill jag haaaa . Love Pink :( men har inga pengar till det förräns i april då vi har massa babygrejer att köpa inför den 2benta nya familjemedlemmen som ska komma haha ^^.

Haha Itha! :D
Nej, tyvärr. Kan bara leverera till Gbg eftersom vi åker dit ibland för att hälsa på vänner. Har inte själv körkort.
Får den plats i en Subaru Legacy?
om man fäller ihop den får den plats vart som helst.
Måtten är 68x46x129cm.
Så du får mäta, själv vet jag inte mycket om bilar xD
Det är en stor bil, om man fäller baksätet får man in en standardmadrass på 90x200.
Hmmmmmm…..

Jag skulle ev vilja ha den, kan du maila mig på fb, gumman?
/Pippilotta-potta