Råttor iFokus

Råttor

Etikett: pyssel-leksaker
Läst 2988 ggr
AliciaRing
8

Tillverka din egna boll

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hotade en rolig sak på katter iFokus. Man gör en boll av en toalett rulle super änkelt! Klipp i toarullen så att det blir likadana tjocka ringar som träs omlott varandra tills det blir en boll. Här är min boll har mjölklinser i den.

Stig Elvis Rufus Långsvansar <3

AliciaRing
0

Hittade***^

zickan
2

🙂 riktigt kul idee. Kör mycket med toarullar till mössen. Bygger stora klätterställningar som långa tunnlar. Jätte kul. Så mycket man kan göra med nått man normalt slänger.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

zickan
1

Måste ju va riktigt kul om man hade nått som verkligen luktade gott. Och slå in den i mitten av en sådan boll. Det om något lär ju vara en underbar sysselsättning

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

AliciaRing
0

#3 ja :) Men kan man inte lägga i mjölklinser,torkad kyckling, små fyrkantiga ost bitar, torkad banan eller något sådant :))

[VampireGirlElvira]
0

Tass. ^-^

Mapel
1

Åh vad smart! Det här ska jag definitivt testa, även om jag inte riktigt förstår principen men det kanske löser sig när jag väl börjar :P 

Våra små tuggar sig ju igenom en toarulle på två sekunder så de kan behöva lite mer utmaning :)

Blodfot
1

detta ska jag testa!

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

AliciaRing
0

Ja det måste ni göra! :D 

När man väl kommit på hur man ska göra så går det jätte fort! :) 

Har gjort en jätte rolig sak nu på kvällen, satte mig och gjorde troll lera och lät tottarna få trampa runt lite på degen så att jag fick deras avtryck så imorgon ska jag till Panduro inne på köpcentrumet Marieberg och köpa mig lite gips och ljuta dem söta små tassarna sedan ska jag sätta in dem i tavelramar och hade en baktanke att göra örhängen utan deras tassar :D 

Känns lite personligt och gulligt :)

AliciaRing
0

En annan sak jag tänkt göra är smällkarameller, dem prasslar och man kan ploppa in godis i den ganska praktiskt och enkelt att göra själv. :) 

Beskrivning:

AliciaRing
1

så här menar jag med trolldegen :) 

inte troll lera!! :D

marsvins
1

smarta ideer

råttor är inte äckliga bara äckligt underbara🙂

AliciaRing
0

#11 ja :) Lägg in lite ideér du med om du kommer på något roligt :)

darkness
1

Smart :D måste testa!

// Stephanie och hårbollarna Oskyldig