(S) Bur & Tillbehör
Nu säljer jag en Gabber bur med tillbehör. Ställning på hjul och stänkskydd för sidorna ingår. Buren är hel men ställningen är rostig lite här och där men inget som påverkar funktionen.
Mått (inkl ställning) 150 x 71 x 43
Buren: 95 x 71 x 43.
Allt i buren på bilden ingår , ev korgarna under också. Vid hämtning är allting rengjort och tillbehören ligger i en flyttkartong.
Pris: 600 för allt, prutat och klart.
Hämtas norr om Uppsala men kan mot ev en liten bensinslant levereras till Uppsala alt Gävle eller övrig orter däremellan.
Pm mig här på rif.

puttar
jag kan kanske köpa den, om vi kan dra av för råttgrabbarna du fick ta tillbaka?

Yes fungerar utmärkt. När kan du hämta den och tillbehören?
Eller ska vi köra den till uppsala?
ska höra med mamma om dom kan hämta den i uppsala kanske =) mammas karl har en son som bor där.. ska kolla upp det med mamma ikväll =)
nyfiken på vad du vill ha för de flaskorna som jag kryssat på, och om du kan hålla dem tills vi träffas på någon utst…?

#10 Jag återkommer till dig på fb.

Buren och det finns kvar. Sänker till 500 då jag behöver bli av med grejerna fortast möjligt.
jag har pmat dig!
Kan du lämna i Almunge 20 min från Uppsala :-) ? Köper allt då

Ska höra med sambon. Återkommer.

#14 Du har pm.
Och exakt vad är PM?
#17 PM betyder personligt meddelande. Du ser att du har PM om det står en siffra bakom brevet uppe i högra hörnet under ditt användarnamn. 🙂
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^
Men tusan att jag såg dethär så sent xD om den inte är såld redan/eller nån ångrar sej så finns jag:) bara transporten som kanske skulle va ett problem men det går ju o ordna

#19 Buren finns kvar och ev tillbehören. Den senare inväntar jag svar på.

Bara buren kvar. Sänker till 400kr Kan ev tas till gävle på lördag
Kan köpa för 400 med alla tillbehör om du kan mötas i Uppsala

#22 Tillbehören finns inte längre kvar bara buren.
Kan köpa buren för 100
#24 herregud, 100kr för en sån fin/stor bur är inte ok enligt mig. tycker du ska slå till på de pris hon sagt för buren, 400kr. Det är ju redan ett jättebra pris för en sån stor bur 🙂
Hej!
Jag är definitivt intresserad av buren för 400kr. pma mig