seriösa uppfödare i skåne..
hej.. jag söker seriösa uppfödare i skåne.. jag vill köpa två råttor med stamtavla.. vill att dom ska vara trygga o självsäkra.. vill helst ha två dumbos.. vill helst ha två utav samma kull o av samma kön. o helst så nära lund som möjligt.. vill gärna veta om det finns seriösa uppfödare till vanliga råttor här omkring också.. tack på förhand..
det finns en reggad i skåne www.rattsallskapet.se
/Gia-Bokfrossa
http://bokfrossa.wordpress.com/

Porlamarkens finns ju som föder upp toppörade i helsingborg. Jag finns i Klippan men planerar ingen kull förrän i september eventuellt, jag föder upp dumbo. Finns i Klippan, ca 3 mil utanför HBG. Jag reggar mina kullar i SRS så man får registreringsbevis med ungarna från mig.
Tacobelle finns också i skåne, både toppörade och dumbo. Hon går sitt provår nu för att bli reggad uppfödare. =) Hon kanske kan fylla i här om det är nåt jag missat.. ^^,
Kan säga att jag har bara positivt ifrån Porlamarken och Tacobelle.. =)
Puttar upp tråden. Finns det några nytillkomna uppfödare i Skåne?
Ta en titt under Länkar så hittar du RiF's uppfödarlista
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Har köpt mina killar från Porlamarkens i Hörby. Underbara djur, och Desiree hjälper alltid till när det behövs, verkligen en kanonuppfödare! Aldrig ångrat mig en sekund med mitt köp från henne. :)
Fizzys& Glamråttan (heter Joy Surrender här på RiF) -finns i Skåne, om jag inte minns fel. I Malmö finns Daydreams. :-)
Tack för tips!