Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 640 ggr
[Hallons]
9

Har du råttor?

Hej! Jag är väldigt ledsen och lite besviken. Jag har sedan 8 års ålder velat ha råttor. Men mamma är så rädd för råttor att detta är HELT uteslutet :/ Dessutom har vi rätt många djur här hemma. Men jag tänker mig, att om jag har en kompis med råttor som jag kan komma till får jag ju i alla fall vara nära dem! Och kanske hjälpa till att sköta vissa (alltså hjälpa till med städning och aktivering) om man har många råttor hemma, eller bara vill ha sällskap och hjälp. Jag är inte helt ny på det här med råttor då min kusin har två stucken som jag brukar hålla, mysa och städa till. Så… Letar du efter en rått-intresserad kompis? Är du i 12-15 års åldern och bor i södra Skåne? Hör av dig här i tråden eller via pm så kan vi prata mer! Och självklart träffas vi inte bara för råttans skull, ;) utan också för att "komma bort från vardagen" lite och träffa nya härliga människor, kanske dig? :) Kram Mili

[Hallons]
0

Putt :)

kolpa
0

Synd att du bor så långt bort, annars hade du varit välkommen till mig och lära känna mina älskade lånhsvansar :)

[Hallons]
0

#2 Awww!! Vad synd! :( vart i landet bor du ungefär?

[mitzylinnea]
0

Vi har ju redan pratat på PM, och de är synd att vi bor så långt ifrån varandra.. :/ Men annars hade du kunnat komma hit o hälsa på :)

[Hallons]
0

#4 ja, väldigt synd :(