Råttor iFokus

Råttor

Etikettgenetik-utseende
Läst 558 ggr
rosablomma
0

Vilken färg?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vilken färg har lille Pugsley?

Zakaraa
0

Färgen och teckningen är svår att säga, skulle behövas en bättre bild samt en sidobild så man ser teckningen :)
Däremot är han (?) Roan

Skulle kunna vara Mink striped roan dumbo men är svårt att säga utifrån bilden.

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Lamina
0

Jag skulle vilja säga Mink Huskey Roan.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Zakaraa
0

Ser nu att jag råkade skriva stripedi #1, menade så klart husky!
Så gissningsvis Mink Husky Roan dumbo (Färg Teckning Blekgen Örontyp)

rosablomma
0

Tack för svaren. Ska lägga upp fler bilder ikväll. Kommer lägga ut bild på min nakenfis också. Det ser nämligen ut som om han skulle haft huskey teckning om han hade haft päls. :)

rosablomma
0

Så nu kommer det fler bilder på Pugsley som nu mera fått namnet Speedy Gonzales! Namnet matchar han personlighet. Han pinnar runt i buren som om han hade en raket i rumpan. Jag lovar det vart inte lätt att få bra bilder.

rosablomma
0

Sidan!

rosablomma
0

Sidan igen.

Zakaraa
0

Japp garanterat husky :P

rosablomma
0

Tack Zakaraa och Lamina :) hur säger man om lille fester? Han är dumbo iaf så långt är jag med. Men säger man bara typ naken dumbo? Han är små fjunig över hela kroppen och i ett visst ljus ser man att han kanske skulle haft huskey teckning. Jag lyckas tyvärr inte få det på bild. Sen en fråga till varför ligger dom i 69:an och slickar varandras pung. Den pälsade är överst och nakenfisen ligger på rygg underst. Måste ju säga att det ser fruktansvärt roligt ut :) haha