Bildtråd Ninja, Wazabi, Tor och Oden
Ska lägga till att vikterna på Tor och Oden antagligen inte stämmer exakt, då dom vägrar vara stilla så man hinner läsa av, ifall nån skulle reagera på nånting (vad vet jag inte, men man vet aldrig ^^)
#2 HAHA i en sekund trodde jag att det var en jättestor nakenråtta i bakgrunden xD
#7 HAHAH nejdå, du kan vara lugn, så stora råttor har jag inte, det är bara min pojkväns håriga ben (;
Ingen bild på hur buren blev när jag satt in allt igen, men lovar att det var mycket mer saker än det som syns på bilderna nu ^^
O för er som undrar varför det är fleece överallt, Ninja är lite snorig, så vill att det ska vara extra varmt, speciellt eftersom temperaturen kan sjunka härinne medans jag är i skolan, då jag inte har möjlighet att ha ett element på mitt rum, utan har en el-kamin, men det blir alldeles för varmt att ha den på hela tiden
Dock blir det ALDRIG kallare än 17 grader härinne, och dom har massa fleece o varma sovplatser osv ^^
Om nån som kan sånthär skulle se o vilja svara, så funderar jag lite på vad mina små har för öron? Tyvärr alldeles för dåligt på sånt själv.. får bli att plugga lite färger osv nångång när man har tid trorjag!
#16 om det är dom på bilden i inlägg #15 så skulle jag säga att alla är toppörade :)
#19 va inne på nåt sånt jag också, men va inte säker
Tackar ^^
Toppörade helt klart,,, dumbosar har sina längre ner o mer runda liksom.
tackar! ^^
söta!
Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!
#31 jaa, det är dom verkligen :)
fast dom kan ju vara fula ibland om dom verkligen vill å, speciellt när kameran åker fram (;