Mina tidigare bebisar
Det är tomt hemma nu, jag har inte en enda råtta kvar. Min ena katt fick ett fnatt och från att ha växt upp med dem och bara varit nyfiken har hon gått till att attackera buren om nätterna. Min andra katt fick ett dödligt virus och har kostat mig en himla massa pengar, så det vore orättvist att ha råttor om de får stå ut med ena kattens terror och att pengarna kanske inte räcker till om de blir sjuka.
Jag tänkte därför göra en liten bildtråd med de som kommit och gått och tacka dem för den tiden jag haft :)
Först ut är Q
Världens mysigaste kille. Han och syskonen Dax och Data kom alltid när jag ropade på dem och hade pusskalas.
Lorian kom hit eftersom han var mobbad av sina kompisar, var väldigt undergiven och hade gått ner i vikt. Jag fick upp honom i vikt, fick honom lite säkrare. Nu är han Göteborgare, en tjej ville så gärna ha honom och tänkte kanske använda honom till avel så jag släppte honom. Han har det superbra nu :)
Gud vilken mysig tråd!
Åh Julian, så tråkigt att det vart så mycket problem bland ungarna :(
#24 Ack, ja jag vet. Alltså, han var underbar jättelänge. Tills han kom ur tonåren. Men du gjorde det du kunde med den kullen, och det var ett jättebra jobb <3
Och Flinga bor hos oss
If you fight love, you're always a loser
Just ja :)