Råttor iFokus

Råttor

Etikettpresentation
Läst 310 ggr
rosablomma
1

Nu är mina små hemma :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Får väl presentera våra små tillskott. Det är två små underbara pojkar . En naken pojke som fått namnet Fester och den andra ska troligtvis heta Pugsley. Men det diskuteras fortfarande. Fester är min och Pugsley är sambons lillasysters, då hon inte får ha råtta av sin mamma. Men båda bor hos mig och det blir jag som kommer ta hand om dem. Jag undrar lite över färgen på Pugsley. Så ni får gärna hjälpa till. Kommer givetvis uppdatera mer och personlighet när jag lärt känna dem. Än sålänge vet jag att Fester är orädd och en riktig myspelle, han bara sover. Pugsley är blyg och vill gärna gömma sig. Kunde inte låta bli att kela lite innan dem fick flytta in i sin bur, från transporten. Dem låg så mysigt på min magen, precis under brösten. 5-10 min låg dem där och redan börja dem knastra väldigt tyst :) sååå mysigt. Nåja.. Bilder kommer nedan!

rosablomma
2

Lille Fester :) Han är pew dumbo va?

lizzplace
0

ÅÅÅÅÅÅÅH vad söööööt! 😍

Jag ser dagarna komma och sen springer dom förbi.
Http://lizzplace.com |
/ Lizette

rosablomma
0

Detta är Pugsley :) Vilken färg? Är han roan tro? Ögonen är mörkt röda. Sen undrar jag om han kommer tappa päls eller om han bara är tunn håriges. För man ser skinnet på skulderbladen. Tyvärr blev bilden inte jätte bra.

rosablomma
0

# 2. :) ja han föll pladask in i hjärtat!! Helt underbar