Zakaraa's Råttor
Nu börjar hemsidan ta form och bli någelunda klar i sin helhet även om lite bilder och individ-information saknas. Den största uppdateringen är att alla råttor fått en egen sida istället för att alla samlar på en och samma sida med pyttelite information.
Ni får mer än gärna besöka uppfödningens hemsida och kanske skriva en rad här eller i gästboken (kommentarerna blir inte synliga om jag inte publicerar dem) om ni tycker något bör ändras eller om ni inte förstår vad som menas.
Zakaraa's Råttor
Sedan vill jag även meddela att uppfödningen Äntligen har fått sin facebooksida publicerad! Den har legat på is i snart ett halvår men nu är den uppe sedan någon dag tillbaka! Du är mer än välkommen att gilla och följa mig och mina tåttar 🙂
Zakaraa's Råttor på Facebook
Det är så roligt när allt äntligen börjar ta form och bli klart så ville bara dela med mig och kanske få lite feedback. 👍

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Jättefin hemsida!!! tummen upp.
Kul! Gillar din sida på fb nu och väntar på kommande bebis-bilder (förhoppningsvis) 🙂
Vilken fin hemsida! :)
#1 & #3 Tack :) Något du reflekterade över som kanske bör ändras? ^^
#2 Tack så mycket ^^ Hehe ja så snart vi ser att hon inte löper igen (dvs vi ser att parningen tagit) så kommer hon komma hem och då börjar fotodokumentationen, hehe
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Mycket tjusigt, och alltid kul med fler FB-sidor med råttor som innehåll, som man kan följa!