(S) Savic Royal Suite Deluxe
Då jag bestämt mig för att omplacera mina tjejer tänker jag även lägga ut en annons för min bur. Den är relativt nu, köptes i mitten av Juni, så den har väl lite mindre än 3 månader på samvetet. Mina tjejer har tyvärr gnagt ett hål i ena hörnet, men då det är galler under är det ingen riska att det tar sig ut. Det går väl också att laga på något sätt tror jag.
Nytt pris på det är ca 2600 kr, så jag tänker ta 1700 kr för det.
Jag har även en hel del tillbehör som jag kan sälja med för en extra hundralapp.
Buren finns att hämta på Adelsö utanför Stockholm. Jag kan tyvärr inte skicka det eller lämna det då det är för tungt.
Menar du en Royal suite double 95, eller? För när jag söker på det så kommer bara royal suite double upp. Synd att det inte gick att skicka den, då jag eventuellt är på jakt efter en sådan. :/
♥ Fingal ♥ Silver ♥ Tay ♥ Urchin ♥ Ceder ♥ Juniper ♥Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!
Ja den heter nog kanske 95 :P
Ja det är synd, men den väger över 40 kilo :/
Då skitråttorna fick för sig att det var en bra idé att gnaga i alla hörnen på nedre delen av buren, sänker jag priset med 300 kr, till 1400 kr. Det kan sjunka ännu mer vid en snabb affär (när alla tjejerna har omplacerats).
Jag har själv använt mig av Boris-mattor under plastdelen av buren, för att inte skräp osv ska ramla ner på golvet, och det har funkat utmärkt.
Putt :)
Putt
Gammal tråd som jag puttar upp, då buren är kvar.
Priset är nu 1000 kr, kan gå ner till 900 om den hämtas snabbt.
Vill du ta ett kort på hålen och lägga upp?
Buren är rätt smutsig på bilderna, men den är helt och hållet rengjord nu.
Putt
Jag skulle köpa den här i ett pulsslag om jag var inte hela vägen i Karlskoga! : (
fortheloveoffuzz.weebly.com

Jag vill köpa denna :) kan hämta vilken dag som helst
buren är tingad.

#16 Om det ändras så säg gärna till kan betala och hämta direkt isf :)
Buren har nu sålts, så tråden kan låsas :)
Låser tråden på TS begäran.