Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 312 ggr
Tendertova
0

Råtträff i skåne?

Någon som vet var råttfolk i skåne kan träffas, eller är kanske skånefolket här inne intresserade av att anordna en träff?

Ladyinred
0

Jag bor i småland men vill gärna komma på en träff om det blir nåt lite mer seriöst än en piknik

Absinthe
0

Jag är gärna med och anordnar ngt i den mån jag kan.. bor i Klippan.. =)

Tendertova
0

Kul :) Är det fler från skåne som är på?

rammi
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag bor i hjärup, jag vill gärna på råtträff.. hade varit himla skoj..var bor du? / rammi..

Tendertova
0

Jag bor i Landskrona, om det var mig du menade. Vad finns det för önskemål till en råtträff? Jag har själv aldrig varit på någon, så ni som är mer vana kan väl informera mig lite :)

rammi
0

ja du, jag vet inte riktigt.. har själv inte varit på någon än.. hade råttor när jag var betydligt yngre o har nu blivit råttmamma igen.. då bodde jag också i l-krona.. men som sagt, det var länge sen.. då fanns nog inte internet än en ggn.. =)

Ladyinred
0

En idé bara, nån som e kunnig innom ett visst område kan väl hålla nåt litet föredrag om tex färggenetik. Allt för att vi ska lära av varandra…

Tendertova
0

Det tyckte jag lät jätte bra laydyinred!

Daydreams
0

Ngt som ocksa ar bra ar en ratt traff UTAN rattor da ni annars latt kan komma hem med sjuka rattor pga alla bakterier virus etc.