säljning (stav) av hängmattor?
Hej! Finns de någon som säljer hängmattor?? Helst så nära Blekinge/karlskrona son möjligt:) eller om de vill skicka?:)
Säljer inga hängmattor, men kolla med Gahich. Hon syr väldigt fina.
Jag skriver mest för att fråga vad "stav" betyder? Ser att du skriver det en hel del men kan inte komma på vad det betyder 🤔 För det är ju garanterat inte en stav i form av gåstav, haha, eller? :P
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
tänkte precis tipsa om samma sak ^^
#1 tror hon menar att hon inte är säker på hur de stavas ^^
#2 Jasså, okej då är jag med.
Aldrig stött på den typen av "förkortning" innan :P Haha man känner sig lite gammal nu 😂
Jag tror TS är en han :)
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
#3 skulle stå hon/han, missade visst senare delen 😊
Japp, som #2 sa de menas med att man inte är säker på hur de stavas;) Men tack för tipset
Jag gör och säljer olika hängmattor/tunnlar/mys-påsar :) Har ganska många färger nu i både bomull och fleece! Skicka gärna PM om du är intresserad, bor utanför Klippan men kan skicka om du tycker det är för långt, frakten är inte så dyr 😃
/ Kigon, medarbetare på djurpyssel ifokus.
Jag syr som sagt också hängmattor, syr hängmattor till månadens råtta här på rif och har sytt en del hängmattor till uppfödaren zickan här inne :)
Bara att höra av dig i PM om du är intresserad, så kan jag berätta vad jag har för färger här hemma (eller om du vill ha något spec så kan jag säkert köpa hem) och vad det skulle gå på! 🙂
Å tack så mycket! Japp!:)
#8 beror på vilket upphängningstyp du vill ha, antingen kardborreband (sån upphängning som det är på din bild) eller öljetter. Öljetter är lite dyrare men bättre om man har råttor som gillar att gnaga sönder hängmattorna.
Har inte tänkt ut några priser för mina hängmattor men om du bara vill ha en vanlig enkel hörn-hängmatta så blir det kanske 40kr + beroende på storlek och vilken upphängningstyp du vill ha 🙂
Frakten vet jag inte ännu men kan kolla upp vad det blir!
#10 Tänkte mig en enkel med öljetter i såfall. Men det får bli när tjejernas nya bur är betald. Sparar ihop till den buren nu. Längtar tills jag får den :)
Behandla andra som du själv vill bli behandlad