Snedskalle bilder?
Jag undrar om det finns någon som har bilder på råttor m snedskalle? Min kiwi pejlar ganska mkt fram o tillbaka men ibland stannar han åt ena hållet! Kan inte avgöra om det är snedskalle som många skriver om eller ngt annat. Han här aldrig varit sjuk och är ett år gammal.
Har han röda ögon?
För i så fall kan det vara att han bara ser dåligt och gungar för att känna av omgivningen.
Ah jag har läst det men det har han inte! Han står liksom och lutar åt Sidan ibland när han stannar.
Tack!!! Sådär ser han inte ut, han är rak men liksom lutar kroppen åt sidan men bara ibland när han stannar upp! Han är helt rak när han går och äter osv, då kanske det bara är npgon kraftig pejling han håller på med.
#4 Har du bild på de? :)
Har en rubinögd råttis. När hon springer runt stannar hon ibland och gungar lite fram och tillbaka med huvudet för att skanna omgivningen. Ibland gungar hon inte ens utan bara lutar åt ett håll. Sedan bara fortsätter hon springa och är som vanligt igen. Så den anledningen kan det vara. Att kiwi oxå gör så. Men ibland tycker jag att mina andra två som har vanliga ögon också gör det. Men inte lika ofta som min rubinögda Fast jag är ingen expert så jag vet inte;-)
Mvh RåttanElin 
Kickan<3Strumpan <3 Flisan <3
Ja precis så gör han! Jag försökte ta kort idag men han ville inte vara stilla så länge :-p men då kanske han bara har sämre syn än vanligt då… Ska försöka ta kort ngn dag iaf!