(sö) Låna/passa råttor
Hej, jag har bestämt att det bästa för mig just nu vore att inte köpa två råttbebisar utan istället låna eller passa två äldre råttor ett tag. Så jag tänkte nu se om det möjligtvis finns någon som vill låna ut två äldre, tama, råttor till mig? Eller ni kanske ska iväg och behöver råttvakt ett tag.
Jag bor i Stockholm, men har tillgång till bil så om det inte är alldeles för långt bort så kan jag tänka mig åka en bit. Jag är 18 år men bor hemma så mina föräldrar kommer självklart vara med på det! Vi har även tre hundar här hemma, men de kommer självklart inte få komma i närheten av råttorna. Jag har aldrig haft råttor förrut, men jag har tidigare haft gerbiler, hamster och kanin.
Det viktiga för mig är att råttorna är tama och snälla. Jag kommer självklart stå för alla utgifter sålänge jag har råttorna hos mig.
Jag kommer antagligen bli sjukskriven från skolan nu så tid kommer jag att ha. I min tidigare tråd kan ni läsa lite mer om varför, och varför jag väljer att inte köpa två små råttbebisar just nu. http://rattor.ifokus.se/discussions/52caba6ece12c409cf000067-ar-rattor-ratt-for-mig?discussions-1
Du skulle kunna "låna" mina två unga pojkar, som ja egentligen vill omplacera men vem vet Du kanske tycker att dom är så underbara att du inte vill släppa dom sen! Skulle va skönt för mig med lite avlastning ett tag iaf. Jag har bur, tillbehör och mat dom dom kan få med sig ett tag iaf. Skicka ett medd till mig om du är intresserad! Jag finns i Märsta och har inga problem att åka med dom :-) Med vänlig hälsning, amanda
Jag skriver till dig nu :)!

Men vad kul!