Råttor iFokus

Råttor

Etikett: buren-boende-inredning
Läst 487 ggr
Boris/Vlad
0

Webshop med tillbehör?

Finns det någon riktigt bra sida med tillbehör/burinredning? Typ där dom har allt från hängbroar, hängmattor, hyllplan m.m.

Zakaraa
0

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Boris/Vlad
0

#1 Tack, men där har jag varit och kollat redan. Tyckte inte de hade så mycket tyvärr.

Zakaraa
0

#2 Inte? :O Det är nog den webshop som har Mest saker till råttor. Annars har du ju Zooplus där du får kolla under både smådjur och fåglar för roliga saker men annars är det Ratwarehouse som har bäst utbud.

Finns en liknande tråd som publicerades för kanske en vecka sedan där samam fråga ställdes varpå Zickan tipsade om någon bur. Om du söker så kommer du nog hitta det ^^

Boris/Vlad
0

#3 Nä jag tyckte faktiskt inte det :) Hittade en UK-sida men de verkade inte skicka till Sverige.. =/ Där fanns massor iaf. Ok tack för tipset, ska se om jag hittar tråden :)

Zakaraa
0

Här var tråden jag tänkte på: http://rattor.ifokus.se/discussions/52be22a38e0e740663000fc9-tillbehor-till-rattor-sokes?participating-1

Och namnet på sidan Zickan tipsade: PWSS (pwss.se)

Boris/Vlad
0

Har redan kikat där också =/ Pwss är kanon annars, köper nästan alla mina reptiltillbehör där.

Zakaraa
0

Vad är det för något mer exakt du söker?
För om du inte finner något hos varken zooplus, ratwarehouse eller pwss så är det nog väldigt svårt att hitta det någon annan stans också.

Du kan ju besöka IKEA och införskaffa rolig inredning men detä r ju inte direkt anpassat för råttor så fantasin får ju hjälpa lite där.

Gahich
0

Tror det är svårt att hitta en sida där man kan hitta massor, utan man får göra små beställningar från flera olika sidor. 

Jag använder mig nästan jämt av zooplus och ratwarehouse 🙂

Boris/Vlad
0

#7 Olika saker, de var mer en välsorterad webbutik jag va ute efter så jag kunde beställa allt från samma sida :) Antar att det kanske inte kommer att hända som #8 säger, jag får kanske beställa från lite olika sidor istället :)

Boris/Vlad
0

Sådär, nu känner jag mig som en idiot! UK-sidan jag hittade var ju zooplus ☺️Såg nu att den fanns som svensk sida också. Där hittade jag allt jag var ute efter! Problemet löst..

Zakaraa
0

#10 Ett tips är att du kollar på Danska sidan (zooplus.dk) också för priset brukar vara billigare än svenska i slutändan. (man måste dock notera där att danska valutan också skriva i KR så man får använda en omvandlare, ex valuta.se)

Boris/Vlad
0

#11 Tack! Det ska jag kolla upp :)