Ny råttägare?
Jo, jag håller på att övertala min pappa att jag ska få bli en underbar råttägare. Jag har sökt på om dem, vet runt vilka mått dem ska ha på buren, dems lek tid utanför buren vilket JAG alltid skulle göra. Varje dag, sin lilla "ensamma" tid första dagen osv. "Alla" stegen. Men jag undrar om ni skulle Kunna Komentera här nere lite tips: Jag vet massa olika mat grejer man kan ge dem, men ge mig mer tips!! Jag vill veta Allt av er erfarna!! Så tipsa gjärna om: •Mat "rätter" •Något tips om hur man kan övertala sina föräldrar?;) DET ÄR BARA ATT ÖSA IN MED KOMENTARER SÅ JAG LÄR MIG ÄNNU MER!!!!!! OBS, om en bild kommer med i inlägget så är det ej min, hitta den på Google^^.
TS, Olagligt att ta andras bilder från Google ifall du inte har tillåtelse! Det bästa är nog ifall du tar bort den :)
För att ändra trycker du på Hantera som ligger bredvid Bra inlägg och Anmäl längst ner i tråden/kommentaren!
Sådär ja, vad bra att du sade till. Alltid bra med er
I inläggslistan till vänster finns de några nålade trådar. En av dom heter Vanliga råttfrågor. Kolla där så får du massor av svar om råttor, deras mat, deras bur och aktivering 🙂
Ja, läste den artikeln idag faktiskt. Väääldigt bra. Man får svar på mycket!!
ASSÅ vissa artiklar
:) :) :D