SÖKES: Råttor och / eller bur?
Jag har nyligen flyttat till Sverige och jag saknar sällskap av mina råttor väldigt mycket! Jag skulle älska att få ett par råttor, men jag har svårt att hitta ett par bra råttor och en bur för ett rimligt pris. Om jag måste gå och köpa en dyr bur så kommer jag naturligtvis att göra så, men föredrar något som används för att starta med. Könet på råttorna spelar ingen roll. Jag föredrar unga råttor, men jag kommer att nöja mig med den rätta, oavsett ålder! Någon som känner till någon bra uppfödare i Örebro län? Jag vill inte få en djuraffär råtta som kommer att ha massor av problem, bara glada och friska råttor!
Jag kommer också att överväga äldre råttor som behöver ett nytt hem på grund av att någon flyttar eller någon annan anledning.
Jag är i Karlskoga, så ju närmare här, desto bättre! Varje bur som lagligt kan hålla 2 eller fler råttor kommer att uppskattas!
Tack killar!
fortheloveoffuzz.weebly.com
Så synd att du bodde så långt bort :/
Var bor du?
(Jag ber om ursäkt om min svenska är dålig, jag talar inte det bra.)
fortheloveoffuzz.weebly.com
Falkenberg
Jag finns i västerås med bur och råttungar. Lade just upp en annons om flera burar som ska säljas bort. Och jag har en annons om råttungar här inne.
Bebis fika här 7 januari kl 17 om du vill.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.