Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 279 ggr
Story
0

Någon som har ett hus?

Nu är jag trött på att sitta inträngd i den här lägenheten full med folk och hamstrar.
   Med tanke på att min besatthet av djur bara blivit värre i takt med att min syster börjat prata om att köpa mops (något jag hoppas lyckas förhindra) vill jag nu hoppa av gymnasiet och flytta.

Lägenheten jag delar med min familj har helt enkelt inte plats för alla de katter och råttor jag vill ha så nu söker jag någon som kan tänka sig att låna ut sitt hus till mig på obestämd tid. Det enda jag begär är mycket golvyta, kylskåp med plats för djurmat och en fungerande duschkabin. Då jag inte har något eget hem att erbjuda i utbyte kan jag antingen ge min ca. 30 år gamla vinröda kärringhonda (damcykel) av märket Monark i utbyte eller 60x90 cm stor affisch på en groda.

Intresserad?

Ratata
0

Tja, vad ska man säga. Det dyker upp en del intressanta inlägg såhär på de sena kvällarna…

Story
0

-putt-

shpongle
0

ska du betala hyra med en affisch?

haha.. kul! hoppas du hittar nåt.  ;)

Story
0

-putt-

TacoBelle
0

Hahaha…jag vill också ha ett hus. Kan erbjuda en galen chihuahua samt en full tvättkorg med nerkissade råtthängmattor.

KickanW
0

Jag skulle också vilja hoppa av gymnasiet och bara köpa en massa djur istället :D

Story
0

Vill tillägga att invånare i norra delarna av landet icke göra sig besvär. Inte på grund av fördomar eller ovilja, jag är helt enkelt kroniskt oemotståndlig för mygg.

zickan
0

orkar man bo utanför allt så skänkes hus bort nästan på landet. min kompis köpte ett för jag tror var 70 000. stort hus med 3 våningar och källare, stall och garage. ligger dock 5mil från civilicationen och har knappt 20 pers i byn.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.