Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1017 ggr
[pkml]
0

värdens bästa råtta!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

♡ Namn : Camo ♡födelsedatum: 01/06-12 ♡ vikt: osöker men en tjockis. ♡färg, teckning o hårlag: svart med vita Täcken(dumbo rex) ♡kön: Hane ♡kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): 8 stycken ♡pappans namn: Conny ♡ mammans Namn: Isadora ♡ omplacering av/varför: camo är en super fin pojke som funkar super i flock, han är en stor frisk och mysig Kille, har aldrig vart sjuk på något sätt! Han är frisk och kry även idag, har kollat igenom hela kroppen grundlig och inga knölar eller skravanker! Hans kompis Challe fick avlivas hos veterinären igår pga cancer i buken, och nu står han ensam kvar! Söker en ny flock och en snäll matte/husse som vill pussas i massvis! Camo är en av de absolut trevligaste råttor jag haft! Han är super snäll i alla lägen, han älskar att sova i fickan eller luvan och en riktigt nyfiken kille! Att vanka runt på äventyr är de bästa som finns! Hoppas att rätt hem dyker upp ganska snart då jag inte vill ha honom ensam för länge! Han kommer inte att säljas med bur! Utan endast min älskade lilla prins! 100 kr till rätt hem! Pkml@live.se Finns i märsta (stockholm).

Sorkland
3

Jag måste bara fråga varför inte DU ska ha honom kvar?? Det står inte.

[pkml]
5

Det står varför! Han blev ensam kvar! Hans kompis avlivades i fredags och jag vill inte att han ska vara ensam ! Och jag ska inte ha fler hanar!

Lilithium
0

Fin kille men ser dock inte ut att vara dumbo :)

[pkml]
0

Det blev fel! Vart så mycket, han är inte dumbo och han flyttade hem till min syster och hennes råttor idag! Hur tar man bort inlägg/annonser?

Lancia
0

Man kan be en admin så fixar dom det. :)

Inlägget är låst för nya kommentarer