Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 647 ggr
Zakaraa
0

O: Råttbebis söker hem

Namn: Smulan
Födelsedatum: Grossistråtta - runt 6 veckor
Variant: Toppörad, slät, Agouti striped roan
Kön: Hona
Kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): Vet ej
Föräldrar: Vet ej
Anledning för omplacering & råttans karaktär: se nedan.
Pris: Symbolisk summa, 100kr
Ort där råttan finns: Gävle, Gävleborgs län
Transport brukar aldrig vara något problem.
Kontaktsätt: johanna.bedoire@gmail.com
är inne på iFokus dagligen så PM fungerar lika bra!

Denna lilla tös fick en väldigt oturlig start på livet. Hon kommer från grossist och fick inte stanna i sitt tilltänkta hem pga. anledningar jag inte har rätt att delge. I panik frågade ägaren om jag kunde ta emot henne vilket jag egentligen inte kunde men då den enda andra utvägen var avlivning så kände jag att jag inte kunde göra annat än att ta emot henne eftersom butiken som sålde råttan vägrade ta tillbaka henne.

Så nu sitter hon här hemma och jag har inte tid att jobba med henne då jag har fullt upp med mina andra djur. Hon bör komma till någon som är råttvan och har trygga individer som kan uppfostra henne.
Hon är nyfiken på vad som händer men har försvarat sitt bo med bett så det kan behöva jobbas med så hon inte blir en bitråtta.
Med rätt ägare tror jag att hon kommer bli en otroligt gó sällskapsråtta.
Hon är extremt ung vilket är en anledning till att jag vill hitta ett bra hem så snart som möjligt så hon får en riktig uppväxt med snälla damer och en bra ägare. Hon förtjänar mer än vad jag kan erbjuda henne.

Ingen bild finns då jag inte vill störa henne, så snälla ni behöver inte fråga om bild nu. Men hon är en typisk agouti striped roan-tös med fina livfulla ögon. Väldigt söt att se på, en typisk roan bebis.

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Zakaraa
0

Kan låsas, är inte längre aktuellt.

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Inlägget är låst för nya kommentarer