Julig råtträff Norrköping
Nu tänkte jag pröva mig på något som jag vet att många här inne är sugna på, men som aldrig tycks bli av.
Lördag den 21e december kl 16 och framåt är alla som vill välkomna till mitt krypin på Södra promenaden i Norrköping. Jag fixar smarrig julfika, sedan pratar vi råttor och har trevligt .😃Alla som älskar råttor är välkomna, råttorna är dock inte välkomna, tänk på smittrisken!
Skicka mig ett pm om ni vill komma, så kan ni få mer kontaktuppgifter.
Synd att man inte bodde lite närmre. Bor ju som sagt i Jämtland. Men detta var ett bra initiativ från dig :)
Behandla andra som du själv vill bli behandlad
Får man komma även om man är nybörjare? Vill gärna träffa råttfolk som är mer erfarna så jag kanske kan få lite tips och så :)
Jag ser dagarna komma och sen springer dom förbi.
Http://lizzplace.com |
/ Lizette
#2 Du får jättegärna komma, huvudsaken är att du vill prata råttor 😃 Och råttfolk älskar att ge råd 😉(ibland lite för mycket)
#1 Det är svårt med ett så avlångt land, allt hamnar så långt bort.
#4 Ja :( Jag får väl dra i gång något för oss i Norra delarna av Sverige då :)
Behandla andra som du själv vill bli behandlad
Jag kanske kan komma, beror på, skulle vilja träffa lite råttfolk igen nu när jag ska skaffa rådisar igen =)
skickar pm till dig för jag vill komma :)
/ Lizette
Det slant till i huvudet…Östra promenaden menade jag … hehe… inte min lägenhet egentligen utan min killes
Tummen upp för saken. Hade varit kul men slantarna är slut för tillfället.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Rätt åt dig <3 sälj kaffemaskinen så kan du få sova på min balkong. Men om inte du ska dit så kan ju jag åka dit ^^
Never.. bästa spenderade 299:-
Tycker du kan dra dig hit istället så kommer du snart gilla min nya ögonsten .. hö hö
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Tycker absolut att ni, Bullerbytjejen och Sorkland ska titta förbi 😃Det är ju gratis fika liksom! Finns inget att förlora.

Inte mer än hemska människor 😛

Tittar gärna förbi! Ska på lite annat galej samma dag, men jag får försöka kombinera det lite snyggt. :)
Vilken mysig ide!
Synd att jag bor så långt bort.
Hade varit roligt att träffa erfarna o mindre erfarna rått ägare. Då man är ny på detta. :)
Ha en trevlig fika stund ni som kan iaf o god jul på er
för att fylla på "synd" listan, synd att man bor i Norge, dock inte synd att man har en snart två månader gammal pojk och en treåring att ta hand om. ;)
Super Lancia, det är bara att kika in när du får några minuter över.
Hopp! Lilla sötflickan <3
(Är i England över julen, annars hade jag gärna kommit!)

Räkna med en Sork och Twiiny
Ska bli superkul :)
/ Lizette
Jag har sett denna tråd och Norrköping är inte mer än 7 mil från mig… men… jag känner ingen, är pank, äter inte gluten eller socker så jag stannar nog hemma… men det är en trevlig grej! Ha det så skoj alla.

Tack så mycket för en supermysig fika med råttor och prat… Ser fram emot nästa tillfälle vi möts.

Myspys med fina råttor och härliga människor! :)
Zickan, du får dra ihop en fika du med, du får dra dit Sorkis så tar jag Terato o Heidi och kommer ;)
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Tack själva för att ni tog er tid att komma. Jag, killarna och råttorna hade jättetrevligt.