Råttor iFokus

Råttor

Etikett: off-topic
Läst 528 ggr
Zakaraa
1

OT - Nu ska här plågas hundar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ta inte rubriken på för stort allvar ;)
Totalt OT men nu såhär i juletider måste man ju sprida lite glädje/skadeglädje (? ;P) Jag kommer snart "plåga" mina hundar med att låta dem sitta modell i en fotosession för julhundar :)

Var in på vår fina djurbutik Jennys Hund och Katt (endast tillbehör absolut inga djur) och de hade 50% på alla julsaker och jag har sucktat efter lite kläder som jag vill använda till mina fotosessioner så varför inte slå till! :D

Samtliga 4 hundar här hemma fick en varsin huvudbonad som de sedan ska fotas med (höhö "plågas")
Betty fick ett par glimrande horn med paljetter som blinkade i orange/grönt ljust. Danny fick en tomtenissemössa och stora blandishunden Nappe fick en tomteluva.

Här kommer ett (mobil)smakprov på min gógubbe som går med på Allt. Han fick renhorn och ett bjällerhalsband (här endast iklädd hornen) . Borderterriern Bozze (Akimbós Batman) på 6år :)

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

VildaVittra
2

Du får inte skrämmas så där, mina hundar vart ju alldeles livrädda och trodde du utfärdat en allmän duschdag så här till jul. 😮

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Zakaraa
0

#1 Haha förlåt ;)
Här hemma springer alla och gömmer sig om vi frågar om de vill bada 👍
Man måste ju ta till fulhandskarna ibland med sina rubriker.
FÖRLÅT ALLA HUNDAR som jag råkade skrämma upp😂❤️

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning