Uppfödare i Bulgarien?.
Hej. Då jag för tillfället bor i bulgarien, har jag svårt att hitta kontakter för bulgariska uppfödare, då jag inte bott här så länge. Tänkte höra om någon här vet någon sida med uppfödare här, eller någon som tomt föder up dom?. Är ute efter ett par tamråttor för sällskap, och hoppas någon kan hjälpa med mig. 🙂// MVH
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Du skulle kunna fråga runt på en del djurforum http://forum.zoomania.org/viewtopic.php?f=130&t=5495
http://exotic.bg/forum/index.php?topic=40.0
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Tack för hjälpen, genom en av dessa sidor och med hjälp av min pojkvän så hittade jag en uppfödare som jag kommer välja råttor ifrån, som kommer bli våra nya familje medlemar. :)
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Vad kul att du hittade 🙂. Är lite kneptigt att få tag på uppfödare. Jag brukar skriva typ råttuppfödare, råttor säljes, uppfödare+råttor i google translate. Få rätt språk för det land man letar råttor, kopiera, klistra in och googla runt lite på deras språk. Då brukar kan kunna hitta nått.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Nu ska vi bara bestämma om vi ska ha honor eller hanar. :)
//Frida
Våra nya flickor, Marie och Samantha. 🙂
//Frida
😍
//Frida
Hoppande råtta. Samantha Husky dumbo.
//Frida
och Marie, Capped? black. :)
//Frida
Så fina! :)
// Evelina
Sami. ❤️
//Frida
och våran galena flicka Meri. 😍
//Frida