Husdjurs mässan (Kista)
Någon som ska dit i år? (eller nästa år eftersom att det är i januari) :)
Maija. ~ett liv utan djur är inget liv alls~
Jag vill så gärna men har inte råd :(
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
När är den? Jag är sugen på att åka dit, om jag har tid.
3-6 Januari
LÄNK
#3 tack! :-)
Hah, jag skulle dit men jag skippade det och nu är det massa annat inplanerat såsom besök av en vän och MyDog!
-
vet någon om det finns råttor där?
Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!
#1 vad tråkigt.. :(
#6 Ja dem hade det förra året i alla fall. :)
#6 Både Svenska Råttsällskapet och Råtthjälpen brukar vara där med råttor. :)
Ååh jag vill dit. Men det var fruktansvärt långt för min del, 37 mil enkel resa "/
Som det ser ut nu kommer inte råtthjälpen vara där. Vi är bara 3 aktiva medlemmar kvar. Kan inte alla stå blir det tufft
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Tvivlar på att SRS står där i år också, med tanke på att styrelsen i år varken lyckats få ut medlemstidningar eller hålla riksutställningarna.
Får man ha med sig sina egna råttor? o.o
#12 Jag tror inte det pga smittorisker men du kan ju kontakta dem och fråga. Men tvivlar på det.
Tror de hundar som släpps in endast gör det med vaccinationsintyg men råttor är ju svårt att bevisa "smittfria"
förra året så såg jag en person som gick med sina råttor. Men tror som zakaraa att det inte är något som tillåts. :)
#14 Det var antagligen någon av oss som stod i montrarna som gick runt, antingen SRS eller Råtthjälpen då. Som utställare får man ju ha med dig djur. :)
Är det någon som vet om det kommer en husdjursmässa hit upp till Norrbotten?
Brukar dom sälja tillbehör till råttor å så eller är det bara djur att titta på?

#17 Dom brukar ha en webbshop med lite dekaler och andra roliga saker. Kanske inte så mkt tillbehör dock.
Fast det finns massa andra företag och föreningar på plats som inte är just råttföreningar som säljer massvis av tillbehör! :) Bland annat brukar en vara precis i början bredvid hoppkaninerna med fina transportburar och annat kul.
#17 Min granne (som äger gnagarboden) brukar va där. Tror att det är henne som #19 menar? :)
Det är mycket möjligt! :D