Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 2579 ggr
Teddymarsvinet
0

[säljes] Råttbur!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Nu säljer jag min gamla Råttbur för att få in pengar. Den kommer självklart göras rent ordentligt. Jag tror den är ungefär 50 cm djup, 60-70cm bred & 130cm hög inklusive benen. Den står på fyra ben med hjul, så den är smidig & enkel att flytta. Den är helt tom, alltså ingår det inga tillbehör. Tänker mig 500:- för den & då får den hämtas hos mig, bor på Tjörn norr Gbg. :) Den skulle även kunna användas som fågelbur tror jag! Mvh Anna

Primas - Uppfödning av Nonself Golden Agouti  Primasmarsvin.weebly.com 

/p>

Teddymarsvinet
0

En nyare bild

/p>

Teddymarsvinet
0

Har ingen aning om varför bilderna roteras när jag laddar upp dom från mobilen.. Här är hjulen.

/p>

Praefatio
0

Vill bara påpeka att buren måste vara minst 60 cm bred för att få användas som fågelbur :)

Teddymarsvinet
0

Okej tack!

/p>

Teddymarsvinet
0

Buren finns fortfarande kvar :) 450:- för den

/p>

porche91
0

Hej. Jag undrar om buren finns kvar??. Om de går att sänka priset till 350kr så hämtar vi den nu den 20e december gärna om de går att mötas inne i stan i gbg då vi inte alls e vana vid att köra i gbg. mejla till porche91@hotmail.com. kollar mejl dagligen. Mvh caroline

[Iyen]
0

#6 förlåt att jag lägger mig i. Men jag tycker faktiskt att det är respektlös att ens fråga ts om hon kan köra 65 km för att sälja en bur för 350kr.